Alla inlägg den 28 juni 2012

Av AME - 28 juni 2012 15:49

Vaknade med känslan utav ensamhet i morse, en sån där känsla som gör en lite sorgsen...så dagen började med gråtande och känslan utav ångest.


Barnen åkte ju till sin pappa i går kväll eftersom de åkte ner till Stockholm och sin farmor och farfar nu i morse så det är ju denna tystnad och tomhet jag känner utav...även drömmar har påverkat mig sista dagarna då jag drömt så mycket otrevligheter och annat men alla som kan detta med drömmar säger ju att ju hemskare och otrevligare det är det man drömmer desto mer positivt är dem...men hur det kan komma något positivt ur det jag drömde för 2 nätter sedan har jag svårt att tro då den drömmen verkligen fick mig att bli illa berörd och illamående och det bara gjorde så ont...främst i mammahjärtat då drömmen handlade om mina allt.


Var ner till "lillsyrran" och surrade utav någon timme här på dagen, blev inbjudna till hennes granne på kaffe och fika så det blev ett par timmar då jag fick annat att tänka på...men nu så är jag hemma igen och...jaaa...och...

Skulle så gärna vilja göra någonting men vet inte vad och det får inte vara något som kostar då denna förbannade jävla försäkringskassa inte har betalat ut min sjukersättning denna månad....kul detta då jag ska på semester med barnen till veckan! Inte undra på att man sänks ner mellan varven...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards