Direktlänk till inlägg 8 oktober 2011

Likadana dagar...

Av AME - 8 oktober 2011 13:13

Skulle så gärna vilja att det hände något i mitt liv...att få ett jobb, att något hände i kärlekslivet, att jag fick  nya goda och nära vänner, att jag kanske fick ha mina barn boendes hos mig...allt för att slippa vara ensam!


Jag hatar att vara ensam för jag har varit tillräckligt ensam i mitt liv men då jag blev sjuk förlorade jag till och med det lilla jag hade i mitt liv.


Allt och alla av mening togs i från mig eller försvann och svek och i dag finns enbart umgänget med mina 2 dyrbara guldkorn kvar....i 2 dygn per vecka!
Dessa 2 dygn är ingen tid för en mamma vars hjärta blöder av saknad efter dem varje kväll och varje dag.

Jag vill ju kunna ta emot dem då de kommer hem från skolan, göra läxorna med dem, vara med i deras skolgång, sitta och läsa sagor för dem på kvällen, sitta vid min äldsta dotters säng och prata om killar, kärlek, tonåren och allt vad det innebär, prata om hur dagen varit och så vidare.


Vill kunna gå in i deras rum och titta på dem när de sover...jag vill vara MAMMA !!!

Det känner jag mig inte som nu...deras pappa tog även den biten i från mig.


Nu ser var enda jävla dag likadan ut....kliver upp, tar en smörgås, tvättar eller städar, tittar på teven, handlar, sitter vid datorn och skriver tester, insändare, bloggar eller bara surfar, lägger mig, vrider och vänder mig....så ser mina dagar ut + att jag känner denna ständiga saknad utav mina barn. Gråter ofta över den biten...för barnen är mina allt och jag är inte hel utan dem.


Jag behöver dem i mitt liv...jag har burit dem i min mage, jag genomled smärtan att föda dem till livet, jag har burit dem vid mitt bröst och älskat dem från första stund. Nu får jag knappt vara deras mamma...


Jag HATAR innerligt hur allt blev och jag HATAR innerligt alla de som sett till att det blivit så här. Jag kämpade faan medans den jag älskade gav upp allt och svek familjen...och ändå är det han som får ha familjen, för det har han bestämt! Inte ett enda dugg har jag fått säga....han har bestämt...allt...han tog från mig allt och gjorde mig så sjuk som jag blev.


Andra får säga vad de vill men det är sanningen för mig...och det är jag som varit mitt i den sanningen...i mitt liv, livet som försvann. Livet somjag kämpade för och ville leva...livet som togs i från mig.


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AME - 7 juni 2017 16:10

tiden rusar iväg alldeles för fort och jag hinner inte riktigt med...vad skrev jag sist nu då? Jo, växthusbygge....det står klart nu och vi har börjat fylla det. I nuläget har vi 1 paprikaplanta, en gurkplanta, dill och 11 sorters olika tomater (ja...

Av AME - 22 maj 2017 15:02

Då var det dags för ännu en vecka då...veckan som varit sprang iväg i ett rasande tempo och helgen som var likaså.I helgen var det bara yngsta dottern som kom till oss eftersom den äldsta skulle hitta på något tillsammans med några kompisar... I lö...

Av AME - 19 maj 2017 10:05


I dag är det 1 vecka sedan ditt liv tog slut och saknaden river än i mitt bröst...mitt fyrfotabarn, min prins.Tårarna som fallit senaste veckan har varit många och än är de inte slut. Tittar ut genom fönstret till altanen och väntar på att du ska s...

Av AME - 16 maj 2017 13:25

I fredagsnatt gick det hål i mitt hjärta...Min prins, min heliga birma Emil finns inte längre kvar hos oss... Strax efter klockan 23 i fredagskväll så knackade det på dörren och min sambo gick och öppnade...tog ett bra tag innan han kom in och jag ...

Av AME - 9 maj 2017 15:05

så ringde min läkare och talade om att det fanns inga avvikelser i mitt blod så då kan en sak uteslutas i alla fall....TACK GODE GUD!!!   #provsvar #lättad #tacksam ...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards