Alla inlägg den 4 december 2012

Av AME - 4 december 2012 22:37

Bloggade senast i onsdags och i dag är det nu tisdag...OJ vad dagarna springer i väg!


Barnen har hunnit vara hos mig och nu i dag var det dags för "pappavecka" igen...tiden går så snabbt då de är hos mig och nu denna gång blev det ju också en dag mindre eftersom de kom i torsdags i stället för som annars på onsdag.

Vi har hunnit med luciatågsträning och julskyltning dessa dagar, i övrigt har det varit väldigt lugna dagar.


I dag så åkte de då till sin pappa efter skolan och själv har jag varit i väg på en julkoncert med Anna-Lotta Larsson tillsammans med min fina vän T och det var en underbar stund med ro och frid i själen och sång som fick tårarna att rinna...sen bara närheten, att få sitta där och avnjuta detta med en människa som man faktiskt tycker så mycket om. Jaaa, underbart...


Det finns en låt som alltid får tårarna att falla vid jul och det är "Oh helga natt/Adams julsång"...varför vet jag inte men den är så mäktig på något vis och den var ju självklart med på kvällens koncert...och tårarna föll. tog min hand och jag kunde bara krama om den...hade kunnat hållt i den en evighet! Hade kunnat lutat mig emot honom och bara suttit där tätt intill under hela koncerten men kom mig inte för...av rädsla att det skulle "blivit fel".....pratade med honom om detta efteråt och fick till svar att det finns inget som är fel så länge ingen mår dåligt av det.
Det är bara min rädsla som sätter upp en massa hinder har jag kommit underfund med....FEGA JAGET!!!


Men det är slut med det nu...det finns inget som är fel....får intala mig det och våga lite mer...så länge det känns okej :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards