Alla inlägg den 9 december 2012

Av AME - 9 december 2012 20:07

Ja det är väl vad jag kan konstatera...att saker kan bli väldigt röriga i bland men det är inte så mycket jag tänker orda om bara det att sista dygnet bestått av oerhörda känslor upp och ner.

Jag har varit glad, jag har varit jätteledsen, förtvivlad, förbannad etc etc....och det har varit VÄLDIGT rörigt!


Kortfattat kan jag säga så här:
Jag önskar jag kunnat slita ut hjärnan så jag slapp tänka, slita ut hjärtat för att slippa känna och ögonen för att slippa gråta....


Men det blev lite reda i o ordningen här på eftermiddagen så nu känns det "bättre"....


Har skjutsat äldsta guldkornet och hennes kompis till fränsta nu i kväll eftersom det har varit luciakröning där och det bjöds ju på underbar körsång utav både barnkören, ungdomskören och kyrkokören...
Kyrkan är en liten speciell plats som tar fram så mycket känsla i mig i bland...i kväll gick det dock bra.

Var fram till ljusgloben och tände 2 stycken ljus...det har blivit en symbol utifrån Afzelius låt "2 ljus" så då jag tänder ljus i kyrkan är det inte enbart för att minnas någon bortgången utan det är för så mycket annat, likaså är det då jag tänder ett utav de ljus som jag har här i hemmet, ett utav ljusen tänder jag utav speciell anledning.


Nu tänker jag bara vara resten av kvällen, försöka koppla bort hjärnan och inte tänka så mycket...känner som på mig att jag inte kommer att lyckas särskillt bra men försöka går juh...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards