Alla inlägg den 7 december 2012

Av AME - 7 december 2012 21:12

SItter här och ler för mig själv...fick oväntat men ack så VÄLKOMMET besök utav finaste nu i kväll.

Kände mig väldigt ensam en stund tidigare i kväll och precis då den känns av så pass att man nästan bara vill gråta  så ringer han och säger att jag ska slå på kaffet för han tänkte kika in en sväng...kan undra om han på något vis är synsk ? för detta är andra, eller om det tom är tredje, gången som han kommer/ringer precis då det är nära att "slå över" i känslorna.


Blev givetvis jätteglad för det, även fast besöket blev kort så är varje sekund med honom så dyrbar...


Satt och tittade på honom nu i kväll och en varm känsla spred sig inom mig då....jag vet fasen inte om detta är bra alltså. Måste hålla igen det som börjar växa...för något växer, det kände jag nu i kväll.

Ville så gärna bara "släta av han" (haha) då jag kramade om honom innan han skulle fara men...näe, våga inte placera mina läppar ens på hans kind!

Men i TANKEN har jag gjort det...och i tanken har jag gjort mer än så!


Frustrerande....JA! 

Men rätt underbart på något sätt...också?!

Skulle kunna äta upp honom...


:)

Av AME - 7 december 2012 16:51

eller klockan är ju inte 5 ännu så jag antar att jag ska säga fredageftermiddag...


Natten blev rörig och jag vaknade vi ett par tillfällen men eftersom jag tog sömntabletter x2 innan jag la mig så lyckades jag somna om vid varje tillfälle under natten som jag vaknade...så jag har sovit men jag har sovit en väldigt sönderhackad sömn. Och jag har drömt....jag har drömt en massa sådant som jag inte ville drömma, sett bilder som jag inte ville se och fått fram minnen jag inte vill komma i håg. MEN jag har även drömt om den finaste och den biten var underbart fin.


Beröring, närhet, blickar...intimitet...LOVELY!


Varit ute och skottat på förmiddagen och kan efter skottningen konstatera att jag nog måste införskaffa en snölasse eller liknande för att handskotta med en liten sketen skyffel tar dels en evighet och sedan är det svårt att få undan snön dit den ska. Så det skall införskaffas...

Antar jag kommer att ha jäkligt ont i axlarna nu i morgon efter att ha stått och skyfflat eländet...också kommer jag väl säkerligen känna utav mina "förtvinade" muskler...men men, det är ju i så fall bra för då vet jag att dom inte är helt bortförtvinade då i alla fall...hahaha!!


Sedan var jag ner till "lillsyrran" en stund och kaffade + surrade bort en liten stund...det är så skönt att komma ner till dom för där känner man att man bara kan vara. Vi kan sitta på varsin sida utav bordet och bara vara....och ändå umgås. Förstår ni hur jag menar?


När jag kom hem därifrån så blev det till att slänga i gång en tvätt och sedan så la jag mig på soffan och körde i gång lite skön musik. Musik som plockade fram olika minnen...jag tog mig med andra ord en resa bland mina minnen...en delvis bra och skön resa men några mindre bra minnen dök upp längs efter vägen också men...


Ja fredagkväll är det ju nu då och det blir väl en kväll i ensamhet tillsammans med mina 3 lurvbollar.
Skulle så gärna vilja ringa min fina vän och fråga om vi kan träffas och ses men njäe....jag är för feg, hehe!
Så det blir soffläge resten av kvällen...jepp!
Åsså en eller ett par koppar med glögg....alkoholfri dock :/

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards