Alla inlägg den 8 december 2012

Av AME - 8 december 2012 17:31

eller kväll? Eftermiddag kanske man ska säga....eller är det kväll då klockan är halv 6?
Nja, lördag är det då i alla fall...


Blippade till i mobilen i natt som var och det blev ett "samtal" i dryga 2 timmar med en speciell person....eller i alla fall ett samtal där jag verkligen skrev precis hur jag såg på honom, vad jag tänker, vad jag känner och sånt. Samtalet avslutades vid halv 4 i morse men det tog LÅÅÅÅNG tid efter det innan jag kunde somna för då snurrade det verkligen i tankarna kan jag säga...jösses!


Man kan väl säga som så att jag nu låtit han veta ALLT som hittills rört sig i mina tankar, drömmar, vad jag velat och vad jag inte vågat etc...och jag kan bara säga som så att VARFÖR har jag inte vågat?!
Fick bla till svar på en sak "just do it"...så VARFÖR drar jag mig i från att göra/visa det jag vill?!
Man kan väl se det som så att han liksom är med på noterna, eller?!


Ja, att det snurrar kan jag säga....jag vill, vill, VILL!!!

Har försökt rensa lite bland känslor och tankar i dag tillsammans med en god vän utan att för den skull avslöja för mkt om personen i fråga och allt hon hade att säga var "KÖR PÅ".....åhhhh!
Faan, jag har ALDRIG varit i denna situation tidigare, INGEN har gjort det han gör mig, INGEN har fått mig känna så som jag gör för honom...han attraherar, han väcker lust, han får mig känna sånt jag inte känt förut (eller har ja gjort det och bara glömt bort det?!), han är mer MAN än någon annan jag mött och då skall det tilläggas att han är mycket yngre än mig. Han är en MAN !!!


En jag är på väg att falla för...men jag håller mig ändå tillbaka, av rädsla.


Sitter och tänker på honom nu då jag skriver detta och känner hur hjärtat slår snabbare i takt med fingrarnas dansande på tangentbordet...får jag känna så här? Kan man verkligen känna så som jag gör?

Mmmmm.....


Nåväl, återstoden av denna kväll kommer tillbringas i soffan tillsammans med mina 3 lurvbollar och lite tevetittande, musiklyssnande och säkerligen lite surfande runt på lite olika sidor...me i tanken befinner jag mig ett par mil härifrån :-)



Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards