Alla inlägg den 20 december 2012

Av AME - 20 december 2012 19:17

Otrevligheter har dykt upp i min mailbox åter igen...råkade ut för detta under en period då jag var "sjuk" men skribenten bakom de mailen råkade "förskriv sig" till sist och sedan dess har jag inte haft någon kontakt med denne person och vill så ej heller ha...den personen vet för övrigt också att om h*n så är minsta otrevlig mot mig igen eller så så kommer det bli en anmälan och att jag då i den kommer ta med allt det som skickades till mig då.


Men nu har det alltså hänt igen, att otrevliga mail kommer indimpandes och de gör mig så ledsen...och arg!

Riktigt vad som skrivs i dessa tänker jag inte skriva här eftersom jag ju inte vet vem som ligger bakom dessa...det kan ju vara som så att personen eller personerna bakom dessa är här och läser? Det kan vara någon utav mina vänner på facebook eller en vän till en vän...för inte kan det vara så att det är från någon helt okänd?!
Nej, det kan det inte eftersom det står saker i mailen som inte vem som helst  vet om...


Nu i kväll kom det dessutom ett sms...i samma otrevliga stil.

Mailen är skickade från en mailadress som inte går att skriva svar till utan det studsar bara tillbaka...skyddad på ngt sätt?! Och sms från "okänt nummer"....


Det bästa är väl att strunta i detta men jag är ju en sån som suger åt sig allting och detta får mig att må än sämre kan jag säga!!! Detta känns inte alls bra...


I övrigt så har jag varit med mina barn på skolan en stund i dag också...kände att jag behövde komma hemifrån och vara med dom. De hade lite julpyssel i dag så här sista dagen innan jullovet och i yngsta guldets klass pysslades det med både garntomtar och tomtebroscher...och mamman fick vara till hjälp :-)


I äldsta guldets klass fikades det och småpysslades med att måla, skriva, spela spel och göra skolarbeten till och med...de hade fritt sista timmen. Äldsta guldet satte sig och räknade lite matte och det värmde att se henne välja det helt på egen hand framför att tex spela spel eller måla. Tror hon tycker om matte och det är jag glad för :-)


Kom hem strax efter 15 tiden och slog på en panna med kaffe och försökte komma mig till ro på nåt vis men det gick ju så där...tog och skjutsade mamma till fränsta i stället och passade på att tanka i "Pugh" så nu ska han väl vara "mätt i tanken" ett tag.


Ska sätta mig ner nu och betala lite räkningar och sedan får man väl se vad som blir över till att inhandla julmat och klappar. Har beställt lite småsaker och hoppas nu bara på att dom skall komma i morgon....eller egentligen spelar väl det ingen roll eftersom jag och barnen inte firar jul föränn på nyår och jag hoppas kunna hitta lite billigare julklappar på mellandagsrean...


Ska ändå ner till Sundsvall i morgon har jag tänkt men jag vet fasen inte...det lär ju vara proppat med folk där skulle jag tro så jag kanske gör mig en tur till Ånge i stället och uträtta några mindre ärenden där i stället också får det bli sundsvall i mellandagarna...ja vi får se!


Barnen kommer hit en stund i morgon också för att dels hämta lite saker och på lördag så åker dom ner till sin farmor och farfar i Stockholm för att fira jul...å mamman känner ångest över att vara från dem på jul...men men, det blir ju som sagt så då en familj blir till två. Ont gör det i mammahjärtat men det är som det är...

Får längta till nyår för då är det vår tur att fira vår jul med vår lilla familj...jag och barnen <3


Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards