Alla inlägg den 22 december 2012

Av AME - 22 december 2012 00:00

Denna jul kommer inte bli någon jul, det är bara att konstatera...
Guldkornen var hit en stund i dag för att hämta lite saker + lämna en liten julklapp som yngsta guldet gjort <3
När deras pappa sedan hämtade dom så brast jag...
De åker till Stockholm i morgon för att fira julen där, vilket ju säkerligen är roligt för dom och de har ju turen att få fira jul 2 ggr nu sedan deras pappa bröt upp...men i mammahjärtat känns det kan jag ärligt säga.
Skulle vilja lägga mig ner och dra täcket över huvudet och ta nattinattpiller som gjorde att jag sov fram till nyår...men det går ju inte?
Visst skulle jag kunna men...

Tog och åkte hemifrån ett par timmar nu i eftermiddag och kväll, behövde komma hemifrån. Åkte och hälsade på det exet som jag hade fram till april i år och drack kaffe och pratade lite...hade lovat honom att komma och klippa klorna på hans katter så jag gjorde det också då.

Jag gjorde ett skojinlägg på facebook här i går där jag skämtsamt skrev att man skulle haft en bock vid granen eller på annat ställe i hemmet (en karl alltså) och då jag kom hem nu i kväll stod det en halmbock på bron :-)
Som jag luskade ut kom från mina 2 goa kusiner....

Så nu har jag en 4 bent bock under granen...bara en 2bent till annat passande ställe i huset som fattas nu då, haha!!!

Godnatten på er...från en som säkerligen kommer ligga vaken länge än, om jag inte däckar mig vill säga...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards