Alla inlägg den 21 december 2012

Av AME - 21 december 2012 11:14

I dag är en dag där jag bara känner mig så där fruktansvärt tom...

Att jag sedan knappt sovit förstärker ju den känslan också....somnade väl kanske vid 5 först och vaknade strax före 7...VARFÖR strular det så? Och varför funkar inte medicinen :(


Tankarna har snurrat och det har drömts det mest konstigaste sakerna...och mardrömmarna infann sig även denna natt, så klart!


Jag var verkligen på väg upp till fullo för ett tag sedan. Saker kändes så bra och jag började se framåt och hade släppt detta funderande som varit under en lång, lång tid. Men så hände saker som sagt som fick mig att ramla ner igen...att falla tillbaka. Människor runtom mig sa att det strålade i ögonen och en tyckte att jag blomstrade upp...

Jaa, det var då det.....tittar jag mig själv i spelgeln nu så ser jag en blick som är så där tom igen och blomstrar...haha....ja som en urlakad kaktus möjligen.


Ni må ursäkta mig att jag är så jäkla negativ men det är liksom så här det är...det är så här det känns och så här jag reagerar över saker och ting som händer och sker.

Jag nämnde att det handlar om en sorts död kan man säga...och jaaa, det är just vad det är, en död!


Som om inte all skit ändå vore nog så upptäckte jag ett läckage i taket ute i kallfarstun i natt då jag skulle ut och hämta ved.

Dripp, dropp, dripp, dropp....jamen så jävla kul!

Så nu ska det måstas rivas upp hela taket här till våren så jag kan kolla hur pass skadat det blivit...har jag "tur" är det inte så mkt men har jag otur så kanske jag måste riva hela jäkla skiten! Anledningen tror jag är den att det var ett väldigt töväder i natt och att snön på taket smälte och lyckades leta sig in någonstans under nån plåt...

Jippi, jippi, JIPPI!!!


Mer motgångar, mer djävulskap nu då bara...ge mig ALLT skit nu när det ändå är i rullning liksom!!

Lika bra det.....

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards