Direktlänk till inlägg 14 april 2012

Lördagkväll...

Av AME - 14 april 2012 22:07

Har varit en lite halvmärklig dag i dag där jag känt mig jättekonstig till och från.

Förmiddagen var rätt seg, la mig på soffan med katterna och kollade på teven efter mitt senaste blogginlägg och somnade till i ungefär 1 timme...katternas spinnande har en rogivande inverkan på mig och jag antar det var därför som jag lyckades somna till en stund.


Klädde sedan på mig och gick ut och gick en bra stund, var nog ute i nästan 2 timmar...satte mig ner på en sten ute i skogen och där bara kom tårarna. Kan inte förstå att man kan bära på så mycket gråt...de kommer ju fasen i tid och otid, POFF bara...


När jag skulle resa mig upp i från den där stenen och börja gå hemåt så fick jag som ett hugg i bakhuvudet och jag trodde ett tag att jag skulle tuppa av...hade väl varit bra det, tuppa av ute i skogen och ingen mobil hade jag med mig heller...men det gav med sig rätt snabbt men det har känts av till och från även resten utav dagen och däremellan har jag känt utav en lätt huvudvärk.


När jag rest mig, gått upp för trappen, vridit huvudet för snabbt har det liksom huggit till...antar det kan vara någon nerv som kommit i kläm eller något sånt kanske?! Har känt rätt så otäckt faktiskt...hoppas det ger med sig bara.


Nu i kväll har jag faktiskt inte gjort så värst mycket mer än att ha rivit ur alla sängkläder som jag ska tvätta i morgon också har jag suttit och kollat på teven och kliat katterna.

Såg bland annat på programmet "kvällen är din" där människor får hjälp att uppfylla sina drömmar...vet många runtom mig som bär på drömmar, kanske man skulle ta och skicka in lite ansökningar ;-)...synd bara att man inte får skicka in sig själv, bär ju på en hel del drömmar jag också...och mer än drömmar lär de inte bli heller.


I det stora hela har detta varit en väldigt låg dag...som det tyvärr är rätt ofta...men nu ger jag upp denna dag!


 


 
 
Ingen bild

Inga-Maj

15 april 2012 19:28

Du kanske skulle uppsöka en kiropraktor?

AME

15 april 2012 21:27

Med tiden så kanske det kan behövas igen. Gick hos både kiropraktor och naprapat tidigare....antar mkt har hänt i kroppen efter 99 tappade kilon...sånt som förtvinat, hamnat i kläm eller annat.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AME - 7 juni 2017 16:10

tiden rusar iväg alldeles för fort och jag hinner inte riktigt med...vad skrev jag sist nu då? Jo, växthusbygge....det står klart nu och vi har börjat fylla det. I nuläget har vi 1 paprikaplanta, en gurkplanta, dill och 11 sorters olika tomater (ja...

Av AME - 22 maj 2017 15:02

Då var det dags för ännu en vecka då...veckan som varit sprang iväg i ett rasande tempo och helgen som var likaså.I helgen var det bara yngsta dottern som kom till oss eftersom den äldsta skulle hitta på något tillsammans med några kompisar... I lö...

Av AME - 19 maj 2017 10:05


I dag är det 1 vecka sedan ditt liv tog slut och saknaden river än i mitt bröst...mitt fyrfotabarn, min prins.Tårarna som fallit senaste veckan har varit många och än är de inte slut. Tittar ut genom fönstret till altanen och väntar på att du ska s...

Av AME - 16 maj 2017 13:25

I fredagsnatt gick det hål i mitt hjärta...Min prins, min heliga birma Emil finns inte längre kvar hos oss... Strax efter klockan 23 i fredagskväll så knackade det på dörren och min sambo gick och öppnade...tog ett bra tag innan han kom in och jag ...

Av AME - 9 maj 2017 15:05

så ringde min läkare och talade om att det fanns inga avvikelser i mitt blod så då kan en sak uteslutas i alla fall....TACK GODE GUD!!!   #provsvar #lättad #tacksam ...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards