Direktlänk till inlägg 21 april 2012

Bläsch !!

Av AME - 21 april 2012 12:24

Ja så kan man beskriva dagen som är i dag...bläsch, bläsch, BLÄSCH !


Känner utav en påtagbar gnagande huvudvärk i dag också...funderar på om det kan bero på vätskan som de såg i bihålorna och de svullna körtlarna eller om det är en "biverkning" utav lågt hb och vitamin/mineral brist. Aja, inget att göra något åt i alla fall...bara gilla läget och knapra medikamenter. Jag är ju tacksam dock att det stannar vid huvudvärk och inte blir till något mer.


Det blir inte så att guldkornen kommer till mig i dag. Dels så vill jag känna mig någotsånärt pigg och vaken då jag har dem hos mig, just nu känner jag mig bara trött och matt också slumrar jag till emellanåt i små mikrovilor. Sedan skulle de visst till Sundsvall en sväng i dag + att det äldsta guldet kanske skulle till en klasskompis i dag och eventuellt sova över. Så nu får vi se hur det är och känns i morgon...


I dag blir det inte många knop gjorde kan jag säga. Ska väl ta och sätta en vetedeg senare i eftermiddag eftersom jag lovat mamma och pappa nybakta kanelbullar i morgon och det får jag väl se till att försöka hålla...risken finns att jag själv lyckas få i mig en eller två för mycket, då blir inte min lilla magsäck glad utan kommer att göra jätteont. Så jag får se till att hålla mig till max 2 bullar...det är ett jäkla tänkande detta då man gjort en gbp.


Nu får det bli en "fem minuters"......tjing så long!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AME - 7 juni 2017 16:10

tiden rusar iväg alldeles för fort och jag hinner inte riktigt med...vad skrev jag sist nu då? Jo, växthusbygge....det står klart nu och vi har börjat fylla det. I nuläget har vi 1 paprikaplanta, en gurkplanta, dill och 11 sorters olika tomater (ja...

Av AME - 22 maj 2017 15:02

Då var det dags för ännu en vecka då...veckan som varit sprang iväg i ett rasande tempo och helgen som var likaså.I helgen var det bara yngsta dottern som kom till oss eftersom den äldsta skulle hitta på något tillsammans med några kompisar... I lö...

Av AME - 19 maj 2017 10:05


I dag är det 1 vecka sedan ditt liv tog slut och saknaden river än i mitt bröst...mitt fyrfotabarn, min prins.Tårarna som fallit senaste veckan har varit många och än är de inte slut. Tittar ut genom fönstret till altanen och väntar på att du ska s...

Av AME - 16 maj 2017 13:25

I fredagsnatt gick det hål i mitt hjärta...Min prins, min heliga birma Emil finns inte längre kvar hos oss... Strax efter klockan 23 i fredagskväll så knackade det på dörren och min sambo gick och öppnade...tog ett bra tag innan han kom in och jag ...

Av AME - 9 maj 2017 15:05

så ringde min läkare och talade om att det fanns inga avvikelser i mitt blod så då kan en sak uteslutas i alla fall....TACK GODE GUD!!!   #provsvar #lättad #tacksam ...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards