Direktlänk till inlägg 28 april 2012

Lördag...

Av AME - 28 april 2012 14:04

Vaknade vid halv 5 tiden till morgon och var pigg men låg kvar och försökte somna om, vilket jag lyckades med...sov till klockan var 9 då äldsta guldkornet vaknade. Yngsta guldet vaknade en kvart senare...och då gick vi ner.


Efter frukosten (halv 11) så cyklade storasyster med sin lillasyster till en kompis som bor några hundra meter härifrån. De hade bestämt i går att de skulle leka tillsammans i dag och nu, kl 14, så är storasyster i väg och hämtar hem henne för lite senare nu i eftermiddag ska vi gå över till byns restaurang och äta mongolisk buffé. Har tänkt gjort det flera gånger tidigare då de haft denna buffé men det har liksom inte passat tidigare med ekonomin om man säger så men i dag ska vi unna oss detta...


Hjärtat kom ner till oss och ska vara här någon dag nu...i morgon ska vi eventuellt åka ner till stan en snabbis och handla mat. Funkar liksom inte att handla allt här på affären, då blir man verkligen ruinerad. I stan får man det dubbla + mer därtill då man handlar jämnfört med på konsumbutiken här hemma.


I dag då jag tittade ut genom fönstret på baksidan mot berget så fick jag se dessa...

Tänk att små blåsippor kan få en att bli så glad...det hör nämnligen inte till att sådana synts till här vid huset tidigare men nu i dag fick jag syn på dessa små    


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AME - 7 juni 2017 16:10

tiden rusar iväg alldeles för fort och jag hinner inte riktigt med...vad skrev jag sist nu då? Jo, växthusbygge....det står klart nu och vi har börjat fylla det. I nuläget har vi 1 paprikaplanta, en gurkplanta, dill och 11 sorters olika tomater (ja...

Av AME - 22 maj 2017 15:02

Då var det dags för ännu en vecka då...veckan som varit sprang iväg i ett rasande tempo och helgen som var likaså.I helgen var det bara yngsta dottern som kom till oss eftersom den äldsta skulle hitta på något tillsammans med några kompisar... I lö...

Av AME - 19 maj 2017 10:05


I dag är det 1 vecka sedan ditt liv tog slut och saknaden river än i mitt bröst...mitt fyrfotabarn, min prins.Tårarna som fallit senaste veckan har varit många och än är de inte slut. Tittar ut genom fönstret till altanen och väntar på att du ska s...

Av AME - 16 maj 2017 13:25

I fredagsnatt gick det hål i mitt hjärta...Min prins, min heliga birma Emil finns inte längre kvar hos oss... Strax efter klockan 23 i fredagskväll så knackade det på dörren och min sambo gick och öppnade...tog ett bra tag innan han kom in och jag ...

Av AME - 9 maj 2017 15:05

så ringde min läkare och talade om att det fanns inga avvikelser i mitt blod så då kan en sak uteslutas i alla fall....TACK GODE GUD!!!   #provsvar #lättad #tacksam ...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards