Direktlänk till inlägg 16 juni 2012

Klockan är 01.15...

Av AME - 16 juni 2012 01:14

och här ligger jag hopplöst jävla vaken i vanlig ordning...har slutat räkna de sömnlösa nätterna nu, antar kroppen säger i från när det är nog på ett eller annat sätt.


I dag har ord ekat och farit runt runt i mitt huvud...elaka ord som kom från en människa som jag aldrig skulle säga just det till mig...en människa som väl känner till min sjukdomsperiod och vad som hände under den...som vet hur sjuk jag var...som vet varför jag blev sjuk...som vet varför jag blev så sjuk som jag blev...som VET...och ändå säger denne en sådan sak som h*n sa!!!


Jag kan inte skriva vad som sas MEN det är något som man definitivt inte ska säga till en sådan med en sådan  bakomliggande sjukdomsbild som jag har haft....och allt vad den innebar och allt som hände.
Tillråga på allt så säger sig denne person vara mycket förstående över saker och ting men då h*n sa det som sades, där visade h*n att så var ej fallet...man kan inte vara förstående när man säger en sådan sak.


Orden ekar ff och det har varit aningens mer kaotiskt i kväll och känns ff oroligt kan jag säga...

just pga dessa ord !!!


Men visst, är det vad du vill så nog kan jag göra det...synd kanske att det inte redan är gjort?!


 
 
Ingen bild

M

16 juni 2012 07:35

Vi är några st som kommenterat denna blogg. Vi har försökt få in dig på annat spår men det enda du gör är att spotta på oss och vara så elak. Skulle så många tala om för MIG saker som sagts här skulle jag börja rannsaka mig själv..Tyvärr är du nog en tjej som ska din vilja fram till varje pris, oavsett vad det kostar. Jag gissar att en av dina vänner nu ledsnat....Rannsaka dig själv nu, har ALLA fel utom DU?

AME

16 juni 2012 14:16

Om DU har läst min blogg helt och hållet torde du sett att jag vid flertalet gånger skrivit att jag inser mina fel och briset och har till och med bett om ursäkt för detta?!
Men det har du kanske missat helt och hållet eftersom du verkar tro att jag tror att jag är ofelbar?!?

Nu var det ingen vän som sa en sak till mig utan en annan person och det den personen sa är något man inte säger till en annan människa oavsett...och i detta fall kanske inte speciellt till mig just nu i denna stund och med den sjukdomsbild jag haft eftersom orden "väckte den björn som sovit"...

Jag svarar på era kommentarer utifrån mitt mående och hur mitt liv är och känns just då.
Min vilja kära du kan jag tala om är något som aldrig kommit fram i just något sammanhang utan jag har nog fogat mig efter vad alla andra anser tycker och tänker dvs jag har inte värdesatt MIG SJÄLV tidigare...men det gör jag nu och sticker det någon i ögonen att jag inser mitt egenvärde så är det bara att beklaga, kanske de personerna borde se till sitt egetvärde också?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AME - 7 juni 2017 16:10

tiden rusar iväg alldeles för fort och jag hinner inte riktigt med...vad skrev jag sist nu då? Jo, växthusbygge....det står klart nu och vi har börjat fylla det. I nuläget har vi 1 paprikaplanta, en gurkplanta, dill och 11 sorters olika tomater (ja...

Av AME - 22 maj 2017 15:02

Då var det dags för ännu en vecka då...veckan som varit sprang iväg i ett rasande tempo och helgen som var likaså.I helgen var det bara yngsta dottern som kom till oss eftersom den äldsta skulle hitta på något tillsammans med några kompisar... I lö...

Av AME - 19 maj 2017 10:05


I dag är det 1 vecka sedan ditt liv tog slut och saknaden river än i mitt bröst...mitt fyrfotabarn, min prins.Tårarna som fallit senaste veckan har varit många och än är de inte slut. Tittar ut genom fönstret till altanen och väntar på att du ska s...

Av AME - 16 maj 2017 13:25

I fredagsnatt gick det hål i mitt hjärta...Min prins, min heliga birma Emil finns inte längre kvar hos oss... Strax efter klockan 23 i fredagskväll så knackade det på dörren och min sambo gick och öppnade...tog ett bra tag innan han kom in och jag ...

Av AME - 9 maj 2017 15:05

så ringde min läkare och talade om att det fanns inga avvikelser i mitt blod så då kan en sak uteslutas i alla fall....TACK GODE GUD!!!   #provsvar #lättad #tacksam ...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards