Alla inlägg den 10 mars 2013

Av AME - 10 mars 2013 21:21

klockan är strax halv 10 och jag är dödstrött så det lutar åt sängdags snart faktiskt...


I går var det ju utgång i grannbyn men jag hade nog lika gärna kunnat stanna hemma för det var uselt rent sagt men man fick sig ju några öl och tjoa på några få stackars människor i alla fall...
Min hälsingevän hörde av sig att han så gärna ville komma hit och följa med ut och vara med mig...jag visste inte riktigt vad jag skulle svara så jag sa att det var okej så han har alltså varit här hos mig i natt och for först vid halv 2 tiden i eftermiddag.

Har i alla fall förklarat för honom hur jag känner och tänker nu, att jag ser det som något vänskapligt och inte vet om jag vill mer än så. Vill dock att han ska finnas kvar i mitt liv som min vän...för mer än så vill jag inte se det...just nu...tyvärr kanske jag skulle säga för jag tror han skulle kunna ge mig massor av det som jag  behöver, närhet, värme och kanske med tiden kärlek. Men att börja bygga på något som inte "finns riktigt" går inte eftersom det bara skulle bli fel...och det känns lite bättre nu eftersom han kunde förstå mig men han erkände också att något börjat hända hos honom men där skulle han hålla tillbaka fortsättningsvis så vi kommer fortsätta umgås och göra saker tillsammans, som vänner....vi kan ge varandra närhet och värme bara det känns rätt men biten med sex vill jag lägga åt sidan och det verkar han ju kunna ta så det känns bra.


Dock är det ju som så som med allt annat att man aldrig ska säga aldrig för en vänskapsrelation kan ju bli till något mer än så...men just nu finns ingen tanke på att det skulle bli så alls.


I kväll så kom barnen hem i från Stockholm med sin pappa och de övriga, får se när de ska komma till mig igen...nu antar jag de ska vara hemma där några dagar så vi får väl se. Yngsta tösen har jag ju inte träffat på 3 v nu och hon saknas kan sägas...saknar ju äldsta tösen också fastän hon var hos mig i veckan som var.
Barnen är alltid saknade då de inte är här <3


Nej nu ska jag snart ta och krypa ner under täcket, får se nu då i morgon om jag ska åka till Östersund och hämta mina fina vän T där han varit och spelat, han hade en spelning på vägen hem också då så blir det att jag skulle hämta honom så får jag äran att avnjuta lite musik och sång också :)
Så det är nästan så jag hoppas på att han ville jag skulle komma och hämta han...haha, musik är aldrig fel som sagt!


God natt <3

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards