Alla inlägg den 18 mars 2013

Av AME - 18 mars 2013 19:12

och nu väntas det på att programmet "halv åtta hos mig" ska börja...gillar detta med matlagning jag!


I dag har jag varit en sväng till Fränsta på ICA och handlat lite så pass det finns något att äta, vääääldigt långt till det trillar in några pengar känns det som = 1 vecka!

Efter det att jag varit till Fränsta så åkte jag hem till bästa kusin L en stund och drack kaffe och pratade lite sen hem och packa ur och invänta guldkornen som kom i dag och det var efterlängtade kan jag säga!


Nu är mammahjärtat helt 1 vecka och huset lever <3


Fastän jag försöker låta bli att fundera så har det snurrat på med tankar i dag i vanlig ordning och kring vad antar jag att jag inte ens behöver nämna? Jo detta som har med hjärta, hjärna och mage att göra....det är ju där mellan dessa som det råder smärre kollissioner och oreda.
Ena stunden säger hjärtat en sak medans hjärnan skriker, andra stunden säger magkänslan en sak medan både hjärtat och hjärnan skriker olika bud....snurrigt?!?! JAAAA.....


Men men...day by day, one step at time...så får man se hurdant det blir med allt som är.


Nu skall det lagas mat...på teven....en kopp kaffe och nybakt sockerkaka...saft till gulden !

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards