Direktlänk till inlägg 29 december 2012

Lördagkväll och jag känner mig ensam :-(

Av AME - 29 december 2012 21:30

I natt som var var det totalt jävla möjligt med sömnen...och det fastän jag tog min imovane:(

Var förvisso fullmåne, vilken jag brukar kunna påverkas utav, men nog tycker man att sömntablett borde få en att somna i alla fall? Men inte då, somnade först på morgonsidan vid halv 4 och slog up de blå redan vid 5....

så allt jag fick var 1½ timmes sömn!

Klev upp och stökade på lite men vid 8 så började migränen komma krypandes sådå gick jag och la mig på sängen i ytterligare en stund och somnade till i 1 timme till...


Begav mig sen till fränsta en sväng och därefter var jag in till min kompis Carina på lite kaffe och surrande ett tag...

sedan då jag kom hem har det rullats och lagats julköttbullar, janssons har gjorts och julskinkan är klar.

Haha...nu då alla är spyless på allt vad julmat heter och nu planerar in nyårsmaten så har jag fixat med julmaten jag...jag, barnen och mina föräldrar ska ju äta julmat tillsammans på nyår och ha vår lilla julafton då så utav den anledningen har det i dags fixats lite julmat.


I morgon kommer mina guldkorn till mig och då ska vi ta och baka kanelbullar har jag bestämt...behöver få fylla på lite sånt i frysen också ska mina föräldrar få ett par påsar hade jag tänkt. Sen ska jag väl erkänna att jag blev så där löjligt sugen på mjölk och bullar tidigare i dag och det var väl kanske utav den anledningen mest som jag kom på att vi ska göra det i morgon då de kommer...


Spelade musik förut då jag höll på med köttbullarna och det och spelade en låt då som fick mig att känna saknaden efter en god vän som jag har...och det var nästintill så att det högg lite i hjärtat på mig. Måste försöka träffa den personen något här framöver. I bland kan jag känna sådan saknad....och har man en sådan god och underbar vän och man inte träffas på ett tag så känns det av till sist.

Det om något påvisar ju hur starka vänskapsband man har till personen...och hur mycket man tycker om honom/henne, för man tycker ju om sina vänner :)....och sedan har man vänner och VÄNNER.


Ska nog ta och ringa till den vännen något här framöver och föreslå att vi ska försöka sammanstråla något igen...känns som det behövs!


Sitter och slötittar på teven nu men funderar allvarligt på att krypa ner under täcket...klockan är bara halv 10 men jag är faktiskt rätt grusig i ögonen och varför ska man sitta uppe för då man faktiskt är lite trött? Kanske man kan få sig lite sömn nu i natt....det skulle behövas eftersom guldkornen kommer i morgon <3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AME - 7 juni 2017 16:10

tiden rusar iväg alldeles för fort och jag hinner inte riktigt med...vad skrev jag sist nu då? Jo, växthusbygge....det står klart nu och vi har börjat fylla det. I nuläget har vi 1 paprikaplanta, en gurkplanta, dill och 11 sorters olika tomater (ja...

Av AME - 22 maj 2017 15:02

Då var det dags för ännu en vecka då...veckan som varit sprang iväg i ett rasande tempo och helgen som var likaså.I helgen var det bara yngsta dottern som kom till oss eftersom den äldsta skulle hitta på något tillsammans med några kompisar... I lö...

Av AME - 19 maj 2017 10:05


I dag är det 1 vecka sedan ditt liv tog slut och saknaden river än i mitt bröst...mitt fyrfotabarn, min prins.Tårarna som fallit senaste veckan har varit många och än är de inte slut. Tittar ut genom fönstret till altanen och väntar på att du ska s...

Av AME - 16 maj 2017 13:25

I fredagsnatt gick det hål i mitt hjärta...Min prins, min heliga birma Emil finns inte längre kvar hos oss... Strax efter klockan 23 i fredagskväll så knackade det på dörren och min sambo gick och öppnade...tog ett bra tag innan han kom in och jag ...

Av AME - 9 maj 2017 15:05

så ringde min läkare och talade om att det fanns inga avvikelser i mitt blod så då kan en sak uteslutas i alla fall....TACK GODE GUD!!!   #provsvar #lättad #tacksam ...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards