Alla inlägg den 1 februari 2012

Av AME - 1 februari 2012 21:15

somnade inte föränn vid halv 5 tiden nu i morse efter att ha tagit utav mina sömntabletter...resultatet har ju blivit att jag sovit praktiskt taget hela dagen så nu sitter jag ju här och undrar hur jag ska kunna sova i natt. Någon mer sömntablett vill jag då inte ta...har bara en kvar och den vill jag spara på tills den behövs.


Ska ner och träffa min läkare på affektiva den 9e så jag får ta upp detta med sömnstrulet med honom...har även lite andra saker jag ska ta upp med honom också...så som mitt fortsatt dåliga mående som kommer till och från. Att kroppen blir "obrukbar" i bland och inte vill lyda mig...huvudvärken...att inte kunna bli fri mina tankar och känslor. Det liv jag lever i dag etc...ska nog skicka ett mail innan och skriva vad jag vill ta upp för det finns risk att man glömmer något då man väl är där...


I morgon ska jag få det sista fixat på bilen och sedan hoppas jag kunna åka och besikta bilen på fredag eller på måndag...tisdag är ju sista dagen för besiktning. Så snart kan man köra lagligt igen...


Nu sitter jag i soffan och slöglor på teven, funderar på att snart gå upp och lägga mig...men kommer jag kunna sova?
Kanske jag lägger mig i någon utav barnens sängar...saknar dom oerhört mycket när de inte är här...


 




Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards