Alla inlägg den 10 februari 2012

Av AME - 10 februari 2012 08:16

Vet ni hur jävla trött jag är på att må dåligt i själen?

Vet ni hur jävla trött jag är på att gråta?

På att ha ångest? På att ha denna inre kaos?

På att vara olycklig? På att förföljas utav otur och elände?

På att vara jag!!!


HÄND någonting i livet som överraskar mig och som får det att vända någon jävla gång!

Känns som jag kämpar på helt i onödan för det snurrar ju på likadant likt förbannat!

Jag kommer inte bort från mitt gamla...jag kan inte släppa...jag kan inte glömma...jag kan inte sluta...


FAAAN!!!


Jag vill bara få må bra, känna mig betydelsefull, älskad och sedd.

Jag vill skapa liv i livet, gå framåt...

Men kommer det någonsin att hända?


Kommer jag någon gång känna att jag mår bra igen?

Kommer jag någonsin komma till den där punkten där jag känner att jag är betydelsefull igen?

Kommer jag någonsin få känna mig älskad igen? (jag borde ju göra det nu, men...)

Kommer jag någonsin bli sedd igen?...nu menar jag ur flera olika persektiv.

Kommer jag någonsin få vara med om miraklet att få skapa liv i livet igen?

ommer jag någonsin kunna lägga allt bakom mig och enbart fokusera framåt igen?


Önskar så att jag kunde svara JA på dessa frågor men just nu tvivlar jag....just nu då jag sitter här med världens ångest som känns som om den ska ta över mig totalt...just nu känns det som om jag aldrig kommer "leva livet" igen...


Minsta lilla tanke, minsta lilla känsla får mig ju att dippa...jag försöker hålla skenet uppe inför mina vänner och familj men inom mig faller jag fortfarande sönder...det är bara ytan som är hel.


VARFÖR BLEV DET SÅ HÄR, DET VAR INTE SÅ HÄR DET SKULLE VARA...

HJÄLP MIG UR DETTA JÄVLA SKIT, NÅGON!!!

Jag klarar det inte själv...


 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards