Alla inlägg den 23 februari 2012

Av AME - 23 februari 2012 21:57

Ja dagen började ju rätt okej eftersom jag faktiskt fick sova hela natten i natt som var så jag kände mig både pigg och utvilad då klockan ringde och det var dags att kliva upp och fixa innan jag väckte barnen...

Men sen klockan 10 hade jag och mitt ex möte på banken för att prata om de lån vi har gemensamma och där blev min dag totalförstörd.....inte för själva mötet men den förbannade bankchefen kläckte ur sig "jamen Sxxxxxx jag hörde ju att ni ska få en liten till du och xxxxxxxx, vad kul".....


Hade jag haft ett snöre på mig hade jag gått och hängt mig direkt kändes det som, för detta gjorde så fruktansvärt ONT i mig....jaa, mitt ex ska ha en unge med mitt utbyte och det gör jävligt ont!!!

Det gör ont dels för att han och jag inte så långt innan hans svek pratade om syskon...och dels för att min egen längtan efter att få bära liv är så stor.....sedan är det ju förstås den känslomässiga biten också...det gör så ont!!!


SÅ JÄVLA ONT !!!


Ja...och sedan var som sagt denna dag tokförstörd. Grinade som en tok i bilen på väg hem från banken, så pass att jag var tvungen att stanna. Det var riktig hysterigråt alltså...där tusen tankar snurrade runt och det var onda och väldigt dumma tankar kan jag säga.


Önskar så att saker och ting vore annorlunda...på flera olika plan...önskar jag kunde hata eller sky den man som förstörde mitt liv och tog allt från mig...som gjorde mig sjuk...men jag kan inte hata då jag fortfarande har han i mitt inre rum i hjärtat...


Däremot så har jag börjat hata mig själv....och det är  ju säkert bra?!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards