Alla inlägg den 16 februari 2012

Av AME - 16 februari 2012 14:52

Ja här håller huvudvärken och yrseln i sig på dag 3.

Magen är dock i rätt så ok skick i dag, en klen tröst i alla fall...

Känner mig dock väldigt matt och orkeslös, kroppen känns tung och det gör ont i lite olika leder så som fingrarna och armbågarna...ingen feber och det ska man väl vara glad för antar jag för då hade man väl vart än mer utslagen?


Ringde till vårdcentralen och rådgjorde lite med dom och de berättade att det är jättemånga som har influensa liknande symtom nu men så länge som jag inte har någon feber eller att det blir värre så tyckte de att jag kunde avvakta...så jag antar att man får vänta ut det hela.


Har hittills i dag inte kommit mig för just någonting. Slängde in en tvätt i maskinen men det är allt...sedan har jag bara legat på soffan och läst samt löst korsord...orkar liksom inget mer.

Detta är inte direkt likt mig...men men.


Det har inte snurrat runt på grund utav yrseln i dag utan tankarna har snurrat på rätt så bra även dom. Känner det som en enda stor kaos allting...en kaos som jag inte vill befinna mig i...en kaos som jag vill fly bort i från!

Jag kan inte hjälpa att saker påverkar mig, att saker gör ont eller att jag känner sådan rädsla och förtvivlan över saker och ting...det är så här det är för mig...allt tar tid...tiden läker alla sår sägs det men det är inte alltid den läker såren helt och hållet.


Mina sår är långt i från läkta ännu för så snart en skorpa bildats så pillas den av olika anledningar bort och såret blöder igen...


Allt jag vill är att få ro och frid och börja LEVA fullt ut igen...är det för mycket att önska?



Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards