Alla inlägg den 13 februari 2012

Av AME - 13 februari 2012 18:59

Till morgon fick jag äran att ligga kvar i sängen lite etxra.

Hjärtat klev upp med barnen så jag kunde ligga kvar i cirka 45 minuter extra.

Upp och fixa frukost, lite wii spelande också sedan begav vi oss av till skridskoplanen för en stunds skridskoåkning....blev inte mycket åkt men det lilla gorde att jag kände mig som bambi på hal is rejält...har ju inte stått på ett par skridskor på åratal!!!


När vi kom hem från skridskoplanen började jag må tvärdåligt...fick jätteont i huvudet, magen knöt sig, jag blev yr och illamående. Så  pass att jag var tvungen att få lägga mig på sängen i ungefär 1 timme. Kan inte påstå att jag var så mycket piggare efteråt...nästan tvärtom.


Ringde och hörde med barnens pappa om de kunde komma till han nu i kväll men se det gick inte för han och mitt utbyte skulle till stan i morgon... Kan erkänna att jag mår väldigt olustigt just nu men det är väl bara å låtsas om som ingeting...får bli en tidig kväll här i stället för mamman här i huset orkar inte mycket kan jag säga. Skulle jag röra mig för hastigt nu så skulle jag säkerligen både tuppa av och kräkas...så pass är det!


Upp i morgon, äldsta guldkornet ska på kalas nere på laserhallen i sundsvall och ska åka strax efter 9...vad yngsta guldkornet och jag ska hitta på har jag ingen susning om...mår jag så här blir det inte mycket gjort kan jag säga...sedan är det övning med gospelkören i morgon också men som sagt, mår jag så här blir det ingeting av med den övningen.


Fy faan...vill må bra!!!!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards