Alla inlägg den 1 mars 2012

Av AME - 1 mars 2012 23:23

Måste bara skriva ett inlägg innan jag släcker lampan och lägger huvudet på kudden...

Nu råder det ro & frid i mammahjärtat...hör hur mina guldkorna snusar, småsnarkar & småfiser inne på sitt rum här intill mitt sovrum.

I takt med deras andetag känner jag hur trött jag blir...tröttare och tröttare....känner hur lugnet infinner sig.

Mina älsklingar....mina guldkorn....mitt ALLT !


       

Av AME - 1 mars 2012 20:01

och i dag säger jag ett stort GRATTIS till mitt kusinbarn som fyller 6 år i dag !!!

Självklart har han firats och det blir firande även på söndag då han kommer ha sitt 6års kalas...klart det ska firas ordentligt när barn fyller år !!


Nu har jag mina guldkorn hos mig igen så nu känns ett lugn i mammahjärtat, törs nästan lova att jag kommer att kunna sova i natt....för då de är hos mig så sover jag oftast rätt så bra.

Yngsta guldkornets förskola har stängt i morgon så då ska vi nog bara pysmysa på här hemma medans äldsta guldkornet är på skolan...när hon kommer hem efter halv 1 någon gång så får vi se vad vi tar oss för...

Man behöver inte ha något att göra jämt och ständigt, kan vara skönt att bara vara också.

Kanske vi köper hem något och bakar lite....ja vi får se...


Nästa vecka har barnen sportlov så då ska vi nog hitta på lite kuligheter i alla fall...på måndag (om det är ok väder) ska jag och kusin + barn och kanske några fler (?) åka upp till en tjärn en bit härifrån. Vi packar med oss pimpelspön, pulkor, kaffe, choklad och massa gofika...sedan hoppas vi på att få en fin dag ute i solen, kan bli riktigt mysigt. Sedan tänkte jag mig nog att vi ska på badhuset en dag också och bada lite...


Barnen vill åka skoter också så jag hoppas nu bara att "hjärtat" vill tillbringa lite tid med oss då...men det vet man ju aldrig, det är ju en vecka och han brukar ju bara vara med oss på helgerna...hmmm....


Nej det ska nog bli ett bra lov för barnen...det ska jag i alla fall se till. Finns inte just några pengar men saker behöver ju inte alltid kosta...


Nu har jag lagt ut min bil till försäljning också, vill egentligen inte sälja min "Ådi" men jag måste försöka hitta en mindre och billigare bil...men det tar emot lite att behöva sälja honom...gillar ju min "Ådi" :-(


Jävla skit detta....


Nä, nu ska jag mysa ner mig i soffan tillsammans med det dyrbaraste i världen = mina barn !



Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards