Direktlänk till inlägg 1 mars 2012

1 mars då rå...

Av AME - 1 mars 2012 20:01

och i dag säger jag ett stort GRATTIS till mitt kusinbarn som fyller 6 år i dag !!!

Självklart har han firats och det blir firande även på söndag då han kommer ha sitt 6års kalas...klart det ska firas ordentligt när barn fyller år !!


Nu har jag mina guldkorn hos mig igen så nu känns ett lugn i mammahjärtat, törs nästan lova att jag kommer att kunna sova i natt....för då de är hos mig så sover jag oftast rätt så bra.

Yngsta guldkornets förskola har stängt i morgon så då ska vi nog bara pysmysa på här hemma medans äldsta guldkornet är på skolan...när hon kommer hem efter halv 1 någon gång så får vi se vad vi tar oss för...

Man behöver inte ha något att göra jämt och ständigt, kan vara skönt att bara vara också.

Kanske vi köper hem något och bakar lite....ja vi får se...


Nästa vecka har barnen sportlov så då ska vi nog hitta på lite kuligheter i alla fall...på måndag (om det är ok väder) ska jag och kusin + barn och kanske några fler (?) åka upp till en tjärn en bit härifrån. Vi packar med oss pimpelspön, pulkor, kaffe, choklad och massa gofika...sedan hoppas vi på att få en fin dag ute i solen, kan bli riktigt mysigt. Sedan tänkte jag mig nog att vi ska på badhuset en dag också och bada lite...


Barnen vill åka skoter också så jag hoppas nu bara att "hjärtat" vill tillbringa lite tid med oss då...men det vet man ju aldrig, det är ju en vecka och han brukar ju bara vara med oss på helgerna...hmmm....


Nej det ska nog bli ett bra lov för barnen...det ska jag i alla fall se till. Finns inte just några pengar men saker behöver ju inte alltid kosta...


Nu har jag lagt ut min bil till försäljning också, vill egentligen inte sälja min "Ådi" men jag måste försöka hitta en mindre och billigare bil...men det tar emot lite att behöva sälja honom...gillar ju min "Ådi" :-(


Jävla skit detta....


Nä, nu ska jag mysa ner mig i soffan tillsammans med det dyrbaraste i världen = mina barn !



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AME - 7 juni 2017 16:10

tiden rusar iväg alldeles för fort och jag hinner inte riktigt med...vad skrev jag sist nu då? Jo, växthusbygge....det står klart nu och vi har börjat fylla det. I nuläget har vi 1 paprikaplanta, en gurkplanta, dill och 11 sorters olika tomater (ja...

Av AME - 22 maj 2017 15:02

Då var det dags för ännu en vecka då...veckan som varit sprang iväg i ett rasande tempo och helgen som var likaså.I helgen var det bara yngsta dottern som kom till oss eftersom den äldsta skulle hitta på något tillsammans med några kompisar... I lö...

Av AME - 19 maj 2017 10:05


I dag är det 1 vecka sedan ditt liv tog slut och saknaden river än i mitt bröst...mitt fyrfotabarn, min prins.Tårarna som fallit senaste veckan har varit många och än är de inte slut. Tittar ut genom fönstret till altanen och väntar på att du ska s...

Av AME - 16 maj 2017 13:25

I fredagsnatt gick det hål i mitt hjärta...Min prins, min heliga birma Emil finns inte längre kvar hos oss... Strax efter klockan 23 i fredagskväll så knackade det på dörren och min sambo gick och öppnade...tog ett bra tag innan han kom in och jag ...

Av AME - 9 maj 2017 15:05

så ringde min läkare och talade om att det fanns inga avvikelser i mitt blod så då kan en sak uteslutas i alla fall....TACK GODE GUD!!!   #provsvar #lättad #tacksam ...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards