Direktlänk till inlägg 18 mars 2012

2 timmars sömn....

Av AME - 18 mars 2012 09:14

Ja det tog ett tag i natt innan allt kändes helt lugnt efter nattens rejäla panikångestattack som först befarades vara något med hjärtat....klockan var nästan 6 innan det lugnat ner sig helt och hållet och jag lyckades somna.

Sov till 5 över 8 så liiiite sömn blev det ju i alla fall ändå.


Ja i dag ska det väl visa sig nu då om hjärtat hör av sig eller inte och jag HOPPAS innerligen att han hör av sig så vi kan vara vi även fortsättningsvis MEN som sagt hör jag inget ja då ser jag inget annat än att gå i från honom nu...det gör jävligt ONT om det nu skulle bli så men att ha en partner som inte finns i svåra stunder, som håller sig undan, lovar saker men sviker sina löften gång efter gång, väljer alkohol i bland framför en annan, lånar en massa pengar utan att bry sig om att betala tillbaka=utnyttjar en, som bara säger att han älskar mig men inget visar...och som inte förstår att det han gör mot mig gör han även mot mina barn...jag har ju flera gånger sagt att jag känner mig väldigt ensam i vår tvåsamhet...det vill jag inte göra längre...det har snart gått 2 år...jag väljer då hellre ensam ensamhet och det får vara slut med detta sårande mot mig och barnen!


Dom ser honom som sin bonuspappa och älskar honom likt mig, vi ser ju honom som en i vår familj...men...jaa...enbart orden räcker inte längre :-(


Älskar dig hjärtat...jag HOPPAS du väljer oss och att du hör av dig i dag, på ett eller annat sätt...ett meddelande, ett samtal men mest av allt önskar vi ju att du kunde KOMMA och vara med oss...

 
 
Ingen bild

M

18 mars 2012 20:16

Du verkar dumpad. På ett tråkigt och oförlåtlig, fegt sätt. Men han kanske inte törs? Ditt nya jag är ju att ingen får klampa på dig och såra dig mer så han väljer kanske enklaste vägen? han misstänker väl det kommer bli ett herrans liv på dig...eller? För du skulle väl inte heller låta honom komma undan med ett enkelt *Jag vill inte längre*...

AME

18 mars 2012 22:13

Jag har varit på väg ur detta länge, länge...jag är inte dumpad, det är han som nu är det!
Enklaste vägen som skulle sårat MINST är att vara ärlig och bete sig som en MAN, inte en fjantig feg liten pojke som håller sig undan och inte kan stå vid vare sig löften och ord...okej att han sviker mig men han har svikit och sårat BARNEN...
Det är inte han som inte vill längre...det är jag och barnen som fått nog av lögner och svek.
Han kan fortsätta sitt supande och att sitta ensam i sin inrökta lägenhet och spela spel på sin dator, sova och glo på teven...det är tydligen att föredra framför att bli älskad och att finnas i en familj.
Sedan var det han som ville det skulle vara vi.....inte jag...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AME - 7 juni 2017 16:10

tiden rusar iväg alldeles för fort och jag hinner inte riktigt med...vad skrev jag sist nu då? Jo, växthusbygge....det står klart nu och vi har börjat fylla det. I nuläget har vi 1 paprikaplanta, en gurkplanta, dill och 11 sorters olika tomater (ja...

Av AME - 22 maj 2017 15:02

Då var det dags för ännu en vecka då...veckan som varit sprang iväg i ett rasande tempo och helgen som var likaså.I helgen var det bara yngsta dottern som kom till oss eftersom den äldsta skulle hitta på något tillsammans med några kompisar... I lö...

Av AME - 19 maj 2017 10:05


I dag är det 1 vecka sedan ditt liv tog slut och saknaden river än i mitt bröst...mitt fyrfotabarn, min prins.Tårarna som fallit senaste veckan har varit många och än är de inte slut. Tittar ut genom fönstret till altanen och väntar på att du ska s...

Av AME - 16 maj 2017 13:25

I fredagsnatt gick det hål i mitt hjärta...Min prins, min heliga birma Emil finns inte längre kvar hos oss... Strax efter klockan 23 i fredagskväll så knackade det på dörren och min sambo gick och öppnade...tog ett bra tag innan han kom in och jag ...

Av AME - 9 maj 2017 15:05

så ringde min läkare och talade om att det fanns inga avvikelser i mitt blod så då kan en sak uteslutas i alla fall....TACK GODE GUD!!!   #provsvar #lättad #tacksam ...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards