Direktlänk till inlägg 25 mars 2012

Söndagkväll, slut på denna vecka...

Av AME - 25 mars 2012 21:52

Ja så var då denna vecka slut om cirka 2 timmar och en ny vecka är i antågande.


Äldsta guldkornet åkte till sin pappa nu på eftermiddagen men yngsta guldkornet är kvar här hos mig tills i morgon eftermiddag. Hon börjar nämnligen ha enbart sina 15 fria timmar nu till veckan och har så fram till sommarlovet börjar, så hon kommer vara på förskolan tisdag, onsdag och torsdag nu mellan 9-14...och då jag ändå är hemma så kunde hon lika gärna sova här än bli väck i morgon bitti hemma hos pappa...onödigt liksom.


Hjärtat åkte hem till sitt han också och han skjutsade äldsta guldkornet till pappa då han for.


Så i kväll har det varit tevemys men i morgon eftermiddag så är man ensam igen...vilket jag ju inte ser fram emot direkt men jag har lite planerat här i veckan.


På tisdag ska jag ju till bästa frissan ÄNTLIGEN och få förändring...både frisyrmässigt och kulörmässigt. Jag som tidigare brukat gå dit var 7e vecka har inte varit dit nu sedan...jaaa, november kanske!?!

Så jag är i stort behov utav detta...som det är nu vill jag inte titta mig i spegeln nästan.

Tisdagkväll är det övning med gospelkören också...har inte varit dit på 2 gånger nu men på tisdag blir det!

Att sjunga kan ju få en del att släppa och få en att för stunden må riktigt bra...älskar sång och musik!!!


På onsdag tänkte jag försöka röja så gott det går i ett av rummen nere...frågan är bara vart faan jag ska göra av allt. Boden är ju det tänka stället men för att öht komma in där behöver jag nog köra 2-3 lass med skräp och sånt som ska kastas till återvinningen...kanske jag lånar bil och släp någon dag här i veckan och får det gjort, skulle vara jäkligt skönt!!! DET är nackdelen med bilbytet...att jag ej längre har dragkrok :-(


Om jag ska summera denna vacka nu då så har det varit rätt okej, har ju haft 2 större dippar dock men inte varje dag som det tidigare varit, detta med gråtandet håller dock i sig ff men...men det är väl liksom bara att ta skiten då det kommer. Är ju van det efter att ha haft det så i 2½ år....


Nu ska jag ta och pussa yngsta guldkornet på pannan och viska "mamma älskar dig"...sen blir det natti natt här, känner mig rätt trött kan jag säga...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AME - 7 juni 2017 16:10

tiden rusar iväg alldeles för fort och jag hinner inte riktigt med...vad skrev jag sist nu då? Jo, växthusbygge....det står klart nu och vi har börjat fylla det. I nuläget har vi 1 paprikaplanta, en gurkplanta, dill och 11 sorters olika tomater (ja...

Av AME - 22 maj 2017 15:02

Då var det dags för ännu en vecka då...veckan som varit sprang iväg i ett rasande tempo och helgen som var likaså.I helgen var det bara yngsta dottern som kom till oss eftersom den äldsta skulle hitta på något tillsammans med några kompisar... I lö...

Av AME - 19 maj 2017 10:05


I dag är det 1 vecka sedan ditt liv tog slut och saknaden river än i mitt bröst...mitt fyrfotabarn, min prins.Tårarna som fallit senaste veckan har varit många och än är de inte slut. Tittar ut genom fönstret till altanen och väntar på att du ska s...

Av AME - 16 maj 2017 13:25

I fredagsnatt gick det hål i mitt hjärta...Min prins, min heliga birma Emil finns inte längre kvar hos oss... Strax efter klockan 23 i fredagskväll så knackade det på dörren och min sambo gick och öppnade...tog ett bra tag innan han kom in och jag ...

Av AME - 9 maj 2017 15:05

så ringde min läkare och talade om att det fanns inga avvikelser i mitt blod så då kan en sak uteslutas i alla fall....TACK GODE GUD!!!   #provsvar #lättad #tacksam ...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards