Alla inlägg den 11 maj 2012

Av AME - 11 maj 2012 18:14

Äldsta guldet hostade något väldigt nu i natt som var så jag väckte henne bara lite försiktigt till morgon för att höra om hon kanske ville vara hemma i dag men hon ville till skolan så vi tog och morgnade på oss...


Yngsta guldkornet var ju ledig från förskolan i dag så hon fick sussa vidare.

När hon senare vaknade så myste vi på lite i soffan innan vi fixade frukost.


Halv 1 hämtade vi äldsta guldkornet vid skolan också åkte vi hem till min kusin med familj en stund innan vi åkte hem och fixade i ordning middagen som efter barnens önskan fick bli stuvade makaroner, korv och köttbullar.


Nu är kl 18 och vi har pyst ner oss i soffan, på teven visas en utav Madickens filmer...ska väl snart ta och plocka fram lite popcorn och saft så vi får oss lite fredagsmys...jaa, det är bara jag och barnen denna helg för hjärtat, ja han lyser med sin frånvaro...ännu.


Eventuellt kommer jag få hjälp med att fixa vår stationära dator under kväller eller här i helgen och det är något jag tänkt bett om hjälp med länge nu...problemet är att jag har inget ljud och jag får liksom inte till det. Nog för att jag kan en del om detta med datorer men inte när det blir sådana här problem...


I dag har det varit ett jäkla "pruttväder" om man får säga så....regn, regn och regn...i morgon hoppas jag det åtminstonde kan vara uppehåll så att man kan vara ute och stöka på lite. Kankske börja fixa med katternas utegård tillexempel och sånt...ja ja, vi får se...nu, FREDAGSMYYYYYYYS !!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards