Alla inlägg den 12 maj 2012

Av AME - 12 maj 2012 19:40

I morse hade vi en riktig sovmorgon här i huset.

Eller ja jag vaknade ju vid halv 7 men låg kvar i sängen och halvslumrade lite tills det äldsta guldkornet vaknade vid kvart över 9 och då gick vi 2 ned...det yngsta sov ända till kvart över 10 ! Har nog aldrig hänt tidigare vad jag kan minnas !?!


Lugn start på dagen med frukost och att se klart den film som vi inte orkade se klart på i går kväll. Sedan har vi varit ner till "lillsyrran" med familj i dag ett tag...barnen har umgåtts och lekt och vi andra har kaffat och surrat.

När vi kom hem så funderade vi över vad vi skulle ta och hitta på till middag i dag men då barnen ville att vi skulle äta resterna sedan i går så var det lättfixat. Efter middagen gick jag ut och krattade ute på gräsmattan...undrar om jag kommer att få någon ordning på den eller inte. Den ser allt annat än kul ut kan jag säga men jag får prova slänga på lite gräsfrö och se hur det blir för jag har inte råd i år att fylla upp och lägga helt nytt gräs utan det får i så fall bli "provisoriskt" i år...nu vill ju inte jag ha en platt och perfekt gräsmatta men eftersom jag inte bott här på 2 somrar så har det bildats tuvor på gräsmattan och sådana är ju inte så roliga så något måste jag göra....men inte i år som sagt.


Nu strax stundar "mor och dotter mys" framför en film och därtill lite lördagsgotta som vi köpte förut i dag. I kväll blir det natti natt lite tidigare än i går eftersom vi ska upp tidigare i morgon då äldsta guldkornet har fotbollsmatch och ska vara på plats där de ska spela klockan 10.00

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards