Alla inlägg den 23 maj 2012

Av AME - 23 maj 2012 23:02

I dag har man verkligen kunnat ana att sommaren verkligen är här snart....på bara ett par dagar har det grönskat till sig rejält och det är bara så ÅHHHH!!!

Solen har lyst och det har varit varmt...och bäst av allt, detta väder skall fortsätta!!!

Flugsnapparna och svalorna har flugit kors och tvärs över min tomt och herr och fru sädesärla har varit och vippat omkring också, humlorna har surrat och både citronfjärilar och blivingar har synts till.

Sådana här dagar mår jag rätt okej...i alla fall har det varit en sådan dag nästan hela dagen i dag, hade dock en liten dipp mitt på dagen men...


Den dippen har att göra med den vår soaré som är på skolan i morgon...som jag troligtvis inte kommer att kunna gå på eftersom barnens pappa och "lyckliga familjen" ska dit och jag fixar det inte....jo visst, skulle jag trycka i mig ett par lugnande så kanske jag skulle klara en stund men nu har jag inga sådana hemma ens.


Jag är verkligen inte stark när det gäller detta att se DEM....att se exxet gör mig inte så mycket men att se DEM får mig att färdas tillbaka dit då jag var som sjukast, samma känslor, samma förtvivlan, samma smärta....hur i helsike jag ska fixa skolasvlutningen vette tusan....

Men det är väl bara att låtsas om som ingenting säger många...men snälla, det är inte så lätt...önskar att jag kunde men bara jag tänkte på detta att försöka gå på soarén i morgon gav mig ångest x 100 med hjärtklappning, tryck över bröstet, bortdomnade armar, pulserande i huvudet och svimnings + kräk känsla  ...så det är inte lätt!!!


Det gör ont....och det gör ont att jag som mamma inte fixar detta...jag är en usel jävla morsa!!! 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards