Alla inlägg den 15 maj 2012

Av AME - 15 maj 2012 23:17

av denna vecka snart till ända...

I dag har båda guldkornen varit på skola respektive förskola och under den tid de var där fortsatte mamman på "projekt utrensning i bodarna" och har under dagen faktiskt fått undan en hel del och kan ana en viss ljusning men än är det mycket kvar att röja bland...fotat en del saker har jag också gjort för nu skall här säljas allt som säljas kan utav det jag inte ska ha kvar.


Hämtade yngsta guldkornet på förskolan klockan 14 och eftersom storasyster slutade 14.30 var det ju ingen större idé att åka hem så då tog vi och gick på "björnbiten" (byns restaurang) och drack kaffe och åt glass.
När vi sitter där så dyker hjärtat upp också...och ärligt talat så trodde jag inte han skulle komma ens...men men, det gjorde han.


Fortsatte rensandet ute i bodarna då vi kom hem, hade väl kanske förväntat mig lite mer hjälp utav hjärtat men jag antar jag ska vara tacksam för det lilla? Försökte prata med honom också om allting men jag vet inte hur mycket sm fastnar...vill ju får honom att förstå mina känslor. Jag menar, han tycker det är jobbigt att jag blir så ledsen i bland och mår dåligt så jag försökte förklara anledningarna till VARFÖR jag blir så ledsen och att jag kan må dåligt i bland...däri är han ju faktiskt en del och det är det jag vill få honom att förstå...att jag kanske inte skulle behöva bli så ledsen alla gånger.


Får väl se nu då OM något nådde hans inre annars vet jag ärligt inte vad jag ska göra för nu i kväll försökte jag verkligen förklara på alla tänkbara sätt...och vridde och vände på allting så att han själv skulle få tänka till.

Jag HOPPAS att han kan förstå nu bara.....för att bryta upp från någon man faktiskt tycker om är inget man vill men ska jag tänka på mig själv och barnen och mitt mående så måste jag nog fundera om annars.

Detta är ju en av de saker som TAR ENERGI i från mig...och inte så lite energi heller.


Apropå energi...nu tror jag dagens energi börjar ta slut...upp med båda guldkornen i morgon också sedan åker de till sin pappa då de slutar i morgon...så nu blir det väl sämre dagar igen för min del. Sjunker ju varje gång de åker från mig och så lär ju ske även denna gång...



Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards