Alla inlägg den 27 maj 2012

Av AME - 27 maj 2012 23:22

jag skulle vilja skriva om just nu men risken är väl att man skulle bli idiot och sjukförklarad...

Så mycket känslor och tankar i omlopp nu  


Av AME - 27 maj 2012 19:49

igen, så som det ALLTID blir när mina guldkorn åker till sin pappa...

Det onda i mammahjärtat är dock något som jag tror aldrig kommer gå över riktigt...för sina barn vill man ju helst ha nära hela tiden och utan dem är mammahjärtat halvt...och det kommer det att vara nu fram till nästa söndag då de kommer till mig igen, eller det yngsta kommer i alla fall till mig då eftersom jag ska åka med henne på badkalas...det äldsta har fotbollsmatch då i sundsvall så hon kanske inte kommer till mig föränns på måndagen.


Morsdag har det ju varit i dag och jag fick ett kort + en jättefin rosa/vit kalanchoe utav guldkornen...texten på kortet fick det att bli vått i ögonvrån...mina     


I dag har det varit ett gudomligt väder också...solsken och klarblå himmel. Älskar detta väder MEN jag har väl lyckats bränna mig och fått "solfinnar" både här och där...och det OGILLAS!!! Ser hemskt ut...

Min hud/kropp i stort har ju blivit lite extra känslig på grund utav flera olika anledningar och det har blivit så här fastän jag haft spf 30...inte roligt men saker inom mig har ju tagit ordentligt med styrk iom alla överdoser och detta är en utav bverkningarna från dessa....-ja skyll dig själv säger väl någon nu...-ja, jag vet svarar jag då!


Jag är rätt medveten om vad allt inneburit för min kropp så det behöver ingen påpeka...eller ingen annan vet ju heller så varför ens påpeka det?!


Nu när guldkornen åkt så tog jag och klippte klart gräsmattan också ska jag strax gå in och diska, dammsuga,torka golv och ta reda på tvätten...åker ju bort i morgon (Österåsens hälsohem) och det känns skönt att kunna komma hem till ett städat hem så man slipper ställa sig och diska eller dammsuga det första man får göra då man varit borta...jag har annat jag vill kunna börja med då när jag kommer hem...något som skall stå klart tills guldkornen kommer har jag tänkt...


Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards