Direktlänk till inlägg 23 mars 2013

Solokvist en stund...

Av AME - 23 mars 2013 19:14

Då sitter jag helt plötsligt helt ensam fastän jag har guldkornen hos mig denna vecka men födelsedagstösen ville följa med sin tremänning hem efter firandet och sova där i natt så henne ska jag hämta hem först i morgon och äldsta tösen har en kompis hos sig tills i morgon men de tog och drog i väg ut på byn för att sammastråla med en tredje kompis så helt plötsligt blev huset tomt?!?!


Så jag satte mig här vid datorn och slog i gång spotify och lyssnar på go härlig musik en stund nu till dess att töserna kommer hem från byn...spelar lite musik med betydelse och känsla för mig. Lyssnade nyss på en låt med Sarah Dawn Finer och kom på mig med att tänka på min fina hälsingevän och blev alldeles varm inombords...tror som sagt att något är på väg att hända inom mig men jag är rädd att rusa blint i väg och att saker ska bli eller gå fel så det hela får gå med små små steg också får vi se vart vi hamnar han och jag.


Blev förresten DUBBELT överraskad i dag då han och finaste vännen T kom på födelsedagsfika...visst knöt det sig i magen då jag fick se dem båda 2 samtidigt men jag MÅSTE finna balansen i känslorna gentemot finaste T och det jag känner för min hälsingevän HE. Jag behöver dem båda i mitt liv....på olika sätt...och jag älskar dem båda 2...på olika sätt...älskar <3

Kan man älska mer än en förresten? 
Joo, det kan man...på olika sätt :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AME - 7 juni 2017 16:10

tiden rusar iväg alldeles för fort och jag hinner inte riktigt med...vad skrev jag sist nu då? Jo, växthusbygge....det står klart nu och vi har börjat fylla det. I nuläget har vi 1 paprikaplanta, en gurkplanta, dill och 11 sorters olika tomater (ja...

Av AME - 22 maj 2017 15:02

Då var det dags för ännu en vecka då...veckan som varit sprang iväg i ett rasande tempo och helgen som var likaså.I helgen var det bara yngsta dottern som kom till oss eftersom den äldsta skulle hitta på något tillsammans med några kompisar... I lö...

Av AME - 19 maj 2017 10:05


I dag är det 1 vecka sedan ditt liv tog slut och saknaden river än i mitt bröst...mitt fyrfotabarn, min prins.Tårarna som fallit senaste veckan har varit många och än är de inte slut. Tittar ut genom fönstret till altanen och väntar på att du ska s...

Av AME - 16 maj 2017 13:25

I fredagsnatt gick det hål i mitt hjärta...Min prins, min heliga birma Emil finns inte längre kvar hos oss... Strax efter klockan 23 i fredagskväll så knackade det på dörren och min sambo gick och öppnade...tog ett bra tag innan han kom in och jag ...

Av AME - 9 maj 2017 15:05

så ringde min läkare och talade om att det fanns inga avvikelser i mitt blod så då kan en sak uteslutas i alla fall....TACK GODE GUD!!!   #provsvar #lättad #tacksam ...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards