Direktlänk till inlägg 5 februari 2012

Söndagkväll...

Av AME - 5 februari 2012 20:33

Så var det snart en ny vecka.


Längtar så oerhört efter mina guldkorn nu så det känns i hela mammahjärtat.

Tanken var att jag skulle hämta dom på skolan i morgon men nu så ska jag eventuellt få hämta ved i morgoneftermiddag / kväll och det är nog ingen höjdare att få åka med och hålla mig sällskap då jag ska lasta på och av en massa ved på ett släp skulle jag tro, så jag kommer hämta dom efter skolan på tisdag i stället.

En dag till...känns så avlägset långt borta då man saknar dom så mycket!


Ja det ser ju som sagt ut att ha ordnat sig med ved nu tack och lov...jag HOPPAS kunna få hämta den redan i morgon nu bara. Har dock ett liiiitet problem till...måste ha tag på släpvagn nu bara....ja ni ser, är det inte det ena så är det det andra...men jag slänger ut krokar här och där i hopp om att få tag på ett släp nu bara...det kan hända att jag kan få den hemkörd i och för sig men har inte fått klartecken på den biten ännu...får se vad det blir i morgon.


Mailade till min läkare på affektiva nu i kväll också. Har ju en tid där nu på torsdag men jag tänkte jag lika gärna kunde maila över det som jag vill ta upp då när jag kommer. Jämt då jag har varit dit så har det varit så mycket jag velat säga men hälften har blivit sagt och hälften av vad jag velat ta upp har inte blivit upptaget. Hoppas nu bara jag hade rätt mailadress till honom...men det visar sig väl för jag antar jag får en bekräftelse på att det mottagits.


Nu är klockan snart 22 och jag tror det snart får bli snarklådan för min del...bihålorna gör ont och jag har nyst som en tok här nu i kväll. Antar det är något som är på väg att ska bryta ut, hoppas nu bara det bryter ut riktigt också nu då och att det inte ska vara så här halvdant och långdraget som det brukar kunna vara. Bättre det kommer allt på en gång och går över än drar sig ut som en segdragen kola.


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AME - 7 juni 2017 16:10

tiden rusar iväg alldeles för fort och jag hinner inte riktigt med...vad skrev jag sist nu då? Jo, växthusbygge....det står klart nu och vi har börjat fylla det. I nuläget har vi 1 paprikaplanta, en gurkplanta, dill och 11 sorters olika tomater (ja...

Av AME - 22 maj 2017 15:02

Då var det dags för ännu en vecka då...veckan som varit sprang iväg i ett rasande tempo och helgen som var likaså.I helgen var det bara yngsta dottern som kom till oss eftersom den äldsta skulle hitta på något tillsammans med några kompisar... I lö...

Av AME - 19 maj 2017 10:05


I dag är det 1 vecka sedan ditt liv tog slut och saknaden river än i mitt bröst...mitt fyrfotabarn, min prins.Tårarna som fallit senaste veckan har varit många och än är de inte slut. Tittar ut genom fönstret till altanen och väntar på att du ska s...

Av AME - 16 maj 2017 13:25

I fredagsnatt gick det hål i mitt hjärta...Min prins, min heliga birma Emil finns inte längre kvar hos oss... Strax efter klockan 23 i fredagskväll så knackade det på dörren och min sambo gick och öppnade...tog ett bra tag innan han kom in och jag ...

Av AME - 9 maj 2017 15:05

så ringde min läkare och talade om att det fanns inga avvikelser i mitt blod så då kan en sak uteslutas i alla fall....TACK GODE GUD!!!   #provsvar #lättad #tacksam ...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards