Direktlänk till inlägg 7 februari 2012

Kort inlägg...

Av AME - 7 februari 2012 01:42

Klockan är kvart i 2 och här ligger jag vaken.

Tankarna började ju snurra efter föregående inlägg och det är liksom inte ens att tänka på att försöka sova för hjärta, hjärna, kropp och själ är alldeles för uppe i varv...och varva ner...jaa, hur gör man då?

Är bara ledsen, tom och känslosam just nu. Önskar jag kunde sova lika fridfullt som mitt yngsta guldkorn och katten Selma gör här intill just nu...men det ser ur att bli en natt med väldigt lite sömn och för mycket annat skit!!!

Kan man inte få göra en form av lobotomi där de kan skära av alla trådar till allt det som får en att bli ledsen och det som gör ont...skulle göra vad som helst för att slippa ha det så här var enda jäkla dag...orkar snart inte gråta mer och hjärtat är nog så trasigt som det kan bli...

Vill bara få känna total glädje och lycka i mitt liv igen...

 
 
Matilda

Matilda

7 februari 2012 16:54

Fin blogg! Titta gärna in på min och släng in en kommentar! =)

http://matildasliv.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Elizabet

12 februari 2012 14:21

Tack för din öppenhjärtighet på din blogg - du är inte ensam om att må dåligt, det du beskriver känns igen - hoppas du får hjälp och möjlighet till stödsamtal! kram /elizabet

AME

12 februari 2012 15:10

Tack, ja jag har valt att vara öppen och väldigt utemlämnande utav mig själv. En del har svårt att hantera den öppenheten, en del har svårt att hantera och förstå mitt mående och känslor samt tankar...men det bekommer mig egentligen inte så mycket, inte vad jag visar i alla fall.
Vet att det säkerligen finns många många andra som går omkring och mår skit över saker och ting...och som går och tiger om det eller låtsas som ingeting. Jaag har varit sån förut, en sån som teg och häll tyst...det skadar bara att göra så.
Jag har inget att skämmas över...
Stödsamtal har jag via affektiva enheten sedan dess jag var sjuk och i de samtalen ingår även samtal om allt som händer och sker just nu, inte enbart kring det som varit och hänt.
Gällande mitt nuvarande förhållande går vi på samtal också och hoppas komma vidare och i från att stå på samma ställe och stampa...
Tack för dina ord...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AME - 7 juni 2017 16:10

tiden rusar iväg alldeles för fort och jag hinner inte riktigt med...vad skrev jag sist nu då? Jo, växthusbygge....det står klart nu och vi har börjat fylla det. I nuläget har vi 1 paprikaplanta, en gurkplanta, dill och 11 sorters olika tomater (ja...

Av AME - 22 maj 2017 15:02

Då var det dags för ännu en vecka då...veckan som varit sprang iväg i ett rasande tempo och helgen som var likaså.I helgen var det bara yngsta dottern som kom till oss eftersom den äldsta skulle hitta på något tillsammans med några kompisar... I lö...

Av AME - 19 maj 2017 10:05


I dag är det 1 vecka sedan ditt liv tog slut och saknaden river än i mitt bröst...mitt fyrfotabarn, min prins.Tårarna som fallit senaste veckan har varit många och än är de inte slut. Tittar ut genom fönstret till altanen och väntar på att du ska s...

Av AME - 16 maj 2017 13:25

I fredagsnatt gick det hål i mitt hjärta...Min prins, min heliga birma Emil finns inte längre kvar hos oss... Strax efter klockan 23 i fredagskväll så knackade det på dörren och min sambo gick och öppnade...tog ett bra tag innan han kom in och jag ...

Av AME - 9 maj 2017 15:05

så ringde min läkare och talade om att det fanns inga avvikelser i mitt blod så då kan en sak uteslutas i alla fall....TACK GODE GUD!!!   #provsvar #lättad #tacksam ...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards