Direktlänk till inlägg 19 februari 2012

Söndageftermiddag...

Av AME - 19 februari 2012 16:34

och om några timmar så är det snart slut på denna vecka och en ny står i antågande.


Blev aldrig så att guldkornen kom till mig nu i helgen...det har varit tyst och tomt här hemma utan dem...FÖR tyst och FÖR tomt.

Hjärtat har i och för sig varit här så jag har inte varit ensam, men det känns ändå tomt och tyst då barnen inte är här....mina hjärtan, mina allt   ...mamma ÄLSKAR er !!!


Helgen har varit väldigt lugn, vi har kollat på teven och spelat lite wii...jaaa, vi tycker om att spela spel, barnasinnet skall bevaras så långt det är möjligt!

Jag har ju inte varit riktigt pigg utan i går, lördag, kände jag mig yr och illamående hela förmiddagen.

I dag har jag dock inte känt utav någon yrsel, förutom då jag rest mig, men däremot har jag haft en blixtrande migränhuvudvärk som sugit musten ur mig.


Hjärtat åkte hem här på eftermiddagen så nu är det  bara jag och katterna hemma här i huset...ja också husmössen + dammråttorna förstås. Barnen kanske kommer här på kvällskvisten men troligtvis blir det som så att jag hämtar dom när de slutar skola & förskola i morgon...så jag kommer nog snart bänka mig i soffan framför teven, under filten, och slötitta på teven resten utav kvällen. Känner mig lite småfrusen så det är väl bara att hoppas att man inte ska åka på något nytt jävla skitmående nu då bara....för det vill jag då rakt inte göra!!!


P-tvi, p-tvi, p-tviiiiii !!!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AME - 7 juni 2017 16:10

tiden rusar iväg alldeles för fort och jag hinner inte riktigt med...vad skrev jag sist nu då? Jo, växthusbygge....det står klart nu och vi har börjat fylla det. I nuläget har vi 1 paprikaplanta, en gurkplanta, dill och 11 sorters olika tomater (ja...

Av AME - 22 maj 2017 15:02

Då var det dags för ännu en vecka då...veckan som varit sprang iväg i ett rasande tempo och helgen som var likaså.I helgen var det bara yngsta dottern som kom till oss eftersom den äldsta skulle hitta på något tillsammans med några kompisar... I lö...

Av AME - 19 maj 2017 10:05


I dag är det 1 vecka sedan ditt liv tog slut och saknaden river än i mitt bröst...mitt fyrfotabarn, min prins.Tårarna som fallit senaste veckan har varit många och än är de inte slut. Tittar ut genom fönstret till altanen och väntar på att du ska s...

Av AME - 16 maj 2017 13:25

I fredagsnatt gick det hål i mitt hjärta...Min prins, min heliga birma Emil finns inte längre kvar hos oss... Strax efter klockan 23 i fredagskväll så knackade det på dörren och min sambo gick och öppnade...tog ett bra tag innan han kom in och jag ...

Av AME - 9 maj 2017 15:05

så ringde min läkare och talade om att det fanns inga avvikelser i mitt blod så då kan en sak uteslutas i alla fall....TACK GODE GUD!!!   #provsvar #lättad #tacksam ...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards