Direktlänk till inlägg 19 februari 2012

Migränen...

Av AME - 19 februari 2012 20:51

Kände mig ju frusen tidigare och kröp ner i soffan under filten strax efter halv 5 och då kom migränen som ett brev på posten...tog en pronaxen och den tog väl udden utav migränhuvudvärken men jag har fortfarande som ett spännband gjort utav bly runt skallen med lite extra tyngd på vänster sida utav huvudet.

Blir en till pronaxen innan sängdags...

  

I morgon kommer mina älskade guldkorn till mig igen så då blir det lite liv i huset...jag vet att jag tjatar om hur tyst och tomt det blir här då dom inte är här...men det blir det ju! FRUKTANSVÄRT tyst och tomt....fick jag bestämma skulle de vara hos mig hela veckorna och hos sin pappa bara från fredag-söndag....

så som jag fick ha det förut, så som han bestämde det skulle vara då!


Men jag har ju ingenting att säga till om...får fortsätta finna mig i allting...så som jag tvingats göra hela jävla tiden nu sedan över 2 år tillbaka!!!!

För INGENTING som jag säger är något som blir eller händer i alla fall......blir så jävla LEDSEN !!!

Det är väl mina barn också.....

  

Det blir väldigt mycket funderingar och tankar då jag sitter själv, vilket inte alltid är så bra...men jag har väl alltid varit en tänkande människa bara det att sista tiden har de gått väldigt mycket åt det negativa hållet och det har blivit som en nedåtgående negativ spiral många gånger...MEN det är inte så lätt att komma i från eller komma ur dessa...det är inte bara att "rycka upp sig"..."lägga av"..."ge sig"..."sluta"...utan det är något som tiden får styra över...kanske alltid kommer vara så här, livet ut...det vet jag inte...det får jag se...uppåt & neråt...denna berg & dalbana utav tankar och känslor.

 

Nu blir det snart god natt här i huset fast klockan bara är halv 10...det spänner bakom ögonen så det känns som om ögonen ska ploppa ut genom huvudet på mig och i yttre synfältet blixtrar det på som värsta åskovädret vid minsta rörelse...så en pronaxen, ett stort glas vatten och sedan natti natt blir det för mig nu strax.


I morgon ska jag ringa vårdcentralen och be att få en tid uppsatt för att ta prover och kolla i fall jag har brist på någon vitamin eller mineral...jag misstänker ju att det är så iom mitt mående.

Att tappa hår, huvudvärk, trötthet, orkeslös, myrkrypningar, yrsel, oro, sömnsvårigheter...är några utav de tecken till att jag misstänker brist av något slag så det är väl lika bra att kolla upp då antar jag eftersom man har större risk för sånt då man gjort en gbp operation.


Men nu blir det natti natt...

 











 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AME - 7 juni 2017 16:10

tiden rusar iväg alldeles för fort och jag hinner inte riktigt med...vad skrev jag sist nu då? Jo, växthusbygge....det står klart nu och vi har börjat fylla det. I nuläget har vi 1 paprikaplanta, en gurkplanta, dill och 11 sorters olika tomater (ja...

Av AME - 22 maj 2017 15:02

Då var det dags för ännu en vecka då...veckan som varit sprang iväg i ett rasande tempo och helgen som var likaså.I helgen var det bara yngsta dottern som kom till oss eftersom den äldsta skulle hitta på något tillsammans med några kompisar... I lö...

Av AME - 19 maj 2017 10:05


I dag är det 1 vecka sedan ditt liv tog slut och saknaden river än i mitt bröst...mitt fyrfotabarn, min prins.Tårarna som fallit senaste veckan har varit många och än är de inte slut. Tittar ut genom fönstret till altanen och väntar på att du ska s...

Av AME - 16 maj 2017 13:25

I fredagsnatt gick det hål i mitt hjärta...Min prins, min heliga birma Emil finns inte längre kvar hos oss... Strax efter klockan 23 i fredagskväll så knackade det på dörren och min sambo gick och öppnade...tog ett bra tag innan han kom in och jag ...

Av AME - 9 maj 2017 15:05

så ringde min läkare och talade om att det fanns inga avvikelser i mitt blod så då kan en sak uteslutas i alla fall....TACK GODE GUD!!!   #provsvar #lättad #tacksam ...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards