Direktlänk till inlägg 27 februari 2012

Mitt liv i korthet...

Av AME - 27 februari 2012 08:14

Mobbing både psykisk och fysisk från 6 års ålder och till dags dato, en drickande argsint pappa, en kärlekslös uppväxt, en "fattig" uppväxt, alkohol, droger, aborter, missfall, trakasserier, övergrepp, umgänge med fel sorts människor, separationer, suicidförsök, utnyttjande, svek, sorger, kränkningar, skuldfälla, arbetslöshet, förluster, tvång, olyckor, stora livsomställande operationer.....


Är det konstigt att man formats till en rätt olycklig människa?

Är det konstigt att man känner sig trasig?

Är det konstigt att man känner sig ensam?

Är det konstigt att man hatar?

Är det konstigt......nej, det är inte konstigt alls!

 
 
Ingen bild

Inga-Maj

27 februari 2012 16:09

Som jag skrev tidigare. Du borde börja om. I en annan stad. Fast så pass nära så du kan träffa dina barn.

AME

27 februari 2012 16:58

Jag bodde 4 mil härifrån tidigare men då fick jag enbart knappa 2 dygn med mina barn och det är för mig för lite....på grund utav saker som hänt finns ingen möjlighet för mig till att köpa eller hyra ett boende. Får ingen hjälp från det sociala så enda alternativet är detta jävla hus då det är billigaste alternativet.
Det var inte jag som valde att gå ur förhållandet så varför är det jag som ska flytta? Jag som är född här...har mina rötter här...jag var den som ville bo kvar men jag råkade bli sjuk och fick inget att säga till om...
Han hade INGET här mer än barnen...jag hade föräldrar, jobb, släkt, vänner, mina rötter...

 
Ingen bild

Inga-Maj

28 februari 2012 08:05

Jag menar inte att du måste flytta för ditt ex bara.Du nämner att det är mycket som gör att du inte trivs.
Mobbing, föräldrar,svikande kompisar osv.
Det är skönt att börja om. Du verkar vara fylld av så många negativa känslor. Och det är förståeligt. Men du skulle må bättre om du kunde släppa det.

AME

28 februari 2012 09:53

Jo det är mycket som påverkar men det är enbart detta med exet som är jobbigt att bo här...det är en liten by och det finns risk att behöva se sånt jag inte vill se...dvs dom tillsammans men det försöker jag undvika så långt jag bara kan.
Mina föräldrar är gamla och skruttiga och som enda barnet vill jag ju finnas nära och vara till hjälp.
Vänner har jag här även om de är färre nu än tidigare.
Negativa känslor och tankar jaa...men dessa fanns även då jag bidde 4 mil bort så jag tror de skulle följa mig vart jag än bodde.
Flyttar jag får jag ju enbart tid med mina barn på helgerna och det är som sagt för lite för mig...jag vill ju vara delaktig i deras skolgång, läsa läxor, vara med på skolan och förskolan...flyttar jag så är jag åter bara någon de träffar på helgerna...så jag har liksom inget val. Detta är bäst för barnen....hur negativt det påverkar mig spelar ingen roll...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AME - 7 juni 2017 16:10

tiden rusar iväg alldeles för fort och jag hinner inte riktigt med...vad skrev jag sist nu då? Jo, växthusbygge....det står klart nu och vi har börjat fylla det. I nuläget har vi 1 paprikaplanta, en gurkplanta, dill och 11 sorters olika tomater (ja...

Av AME - 22 maj 2017 15:02

Då var det dags för ännu en vecka då...veckan som varit sprang iväg i ett rasande tempo och helgen som var likaså.I helgen var det bara yngsta dottern som kom till oss eftersom den äldsta skulle hitta på något tillsammans med några kompisar... I lö...

Av AME - 19 maj 2017 10:05


I dag är det 1 vecka sedan ditt liv tog slut och saknaden river än i mitt bröst...mitt fyrfotabarn, min prins.Tårarna som fallit senaste veckan har varit många och än är de inte slut. Tittar ut genom fönstret till altanen och väntar på att du ska s...

Av AME - 16 maj 2017 13:25

I fredagsnatt gick det hål i mitt hjärta...Min prins, min heliga birma Emil finns inte längre kvar hos oss... Strax efter klockan 23 i fredagskväll så knackade det på dörren och min sambo gick och öppnade...tog ett bra tag innan han kom in och jag ...

Av AME - 9 maj 2017 15:05

så ringde min läkare och talade om att det fanns inga avvikelser i mitt blod så då kan en sak uteslutas i alla fall....TACK GODE GUD!!!   #provsvar #lättad #tacksam ...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards