Alla inlägg den 5 februari 2013

Av AME - 5 februari 2013 11:01

Ja så låter det här i huset i dag och så har det låtit under natten till och från.

Har upptäckt att jag har förlorat MASSOR utav muskler iom denna viktnedgång för hostan har gett mig träningsvärk i magen och bak i ryggslutet...ajajaj!


Feber har jag även i dag, inte så mycket men feber dock...klådan i/på händerna och fötterna är irriterande även i dag.

Spolar av mig med kallvatten emellanåt och det stillar klådan tillfälligt...


Skulle ha behövt uträttat lite ärenden i dag så som ett besök på apoteket för å hämta mediciner och tanka bilen men jag tror jag lugnar mig med det tills i morgon..det är ju inte akut med varken biltankning eller mediciner och i morgon kanske jag är så pass pigg att jag kan åka in och tigga åt mig kaffe hemma hos någon   


Ska nog försöka få undan lite tvätt i dag i stället tror jag, sängkläder har legat ett tag på hög nu så jag antar att den högen behöver tas tag i också behöver det plockas i hop uppe på yngsta tösens rum för där ligger träjärnvägen utspridd över hela golvet...det syns att det lekts där och när barn leker ska det ju synas!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards