Alla inlägg den 25 februari 2013

Av AME - 25 februari 2013 10:30

Sovit väldigt oroligt nu i  natt och vaknat flera gånger, kanske fullmånen haft sin inverkan och stört sömnen...vad vet jag?


Väcktes iaf halv 8 utav ett sms från äldsta tösen som ville jag skulle komma fram på skolan med hennes skor så det var bara till att kliva upp, in i duschen och på med kläderna och åka med skorna till henne...höll dock inte på att ta mig ur sängen eftersom det gjorde (och gör) så in i helvetes ont i ryggslutet, nacken och axlarna/skuldrorna.


Måste ha legat väldigt tokigt i natt eller så har det blivit så här utav sig självt?!

Det är nästan så att det är snudd på ryggskottsvarning i vissa lägen och jag bara väntar på att det ska smälla till och jag inte kan röra mig alls...men jag hoppas slippa det men ONT gör det!

Skulle behövt några hårda nypor och knådande händer som kunde mjuka upp hela ryggen på mig...


I går kväll var jag föresten i väg hem till bästa L en stund och sjöng lite karaoke men jag vette tusan vad det blivit med min röst för normalt kan jag komma upp väldigt högt då jag sjunger (och jag är ju sopran) men i går skar det sig hela tiden så fort jag gav mig på någon låt där det ska sjungas högt upp i tonskalan...det lät för jävligt rent ut sagt :(


Kanske de förkylningar man haft här ligger kvar på något vis för det känns ju stundvis tätt bak i näshålan och halsen är rosslig till och från...ja bra lät det inte men det är ju kul att sjunga så det var ju i alla fall kul där ett tag :)


I dag hade (har) jag funeringar på att åka och inhandla mat men jag vet inte om jag "orkar"...sitta i en bil i en timme (enkel resa) känns ju inte så där jättefrestande nu i dag med denna rygg och nacke. Kanske avvaktar med det tills i morgon i stället eller någon annan dag här i veckan...måste göra det innan helgen i alla fall eftersom jag behöver in på glasbanken en sväng också innan lördag då det vankas utgång igen.


Får se vad jag tar och hittar på här i dag...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards