Alla inlägg den 27 februari 2013

Av AME - 27 februari 2013 10:30

men klockan var någonstans mellan 02 och 02.30 då jag somnade men sen då jag väl somnat så sov jag fram tills klockan ringde 20 över 8 och jag måste ha sovit väldigt djupt eftersom jag låg på samma sätt som jag gjort då jag somnade...i vanliga fall vänder jag mig ju hur många gånger som helst under en natt men inte nu i natt, det var nästan så jag hade kunnat låtit bli att kamma håret till och med!


Drömt har jag gjort i natt också...vad exakt jag drömt är nog inget jag tänker berätta om här utan dessa håller jag för mig själv.


Sitter och inväntar sotaren som skall komma här nu på förmiddagen, tycker inte det var så länge sedan han var hit men de ska visst tydligen komma och sota var tredje månad här hos mig så det är väl bara att låta han komma och göra det som skall göras...


I dag har jag fått känna av detta med skyddsänglar tror jag. Skulle gå ut till bilen för att hämta en sak förut och jag har ju trott att alla de stora sjoken med is som legat på taket förut hade rasat ner redan men så var tydligen inte fallet för precis då jag kommer ut så rasar det massor utav isflak från taket och det bara någon centimeter i från att träffa mig...hade jag gått ut någon sekund tidigare så hade jag garanterat fått allt det där i huvudet och hur det hade kunnat gå törs jag inte ens tänka på om jag ska vara ärlig, finns ju de som dött utav snö och is som fallit på dem....HUA!!

Så jag har nog en skyddsängel som följer mig där jag går helt klart...


 
     

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards