Alla inlägg den 26 februari 2013

Av AME - 26 februari 2013 17:39

kan jag säga att jag har bakom mig...

Varit omgiven utav vänner och en speciell vän sedan 15 tiden i går och det har blivit NOLL sömn i natt men ändå känner jag mig upprymd på något sätt :)


Det har varit samtal, skratt, mat, kaffe, sång, musik, utomhusteater, spotifyande och youtubande i ett helt dygn och jag har nu fått den "gåva" som jag länge väntat på...den "gåvan" som vid sidan utav mina 2 barn är det finaste jag någonsin fått...och det värmer och berör djupt in i mitt innsersta rum.

UNDERBART....från djupet av mitt hjärta, ett  varmt TACK min fina VÄN <3


Klockan är nu snart 17.00 och jag har varit vaken sedan 07.30 I GÅR morse så egentligen borde jag som sagt vara jättetrött men så är inte fallet...fast jag skulle säkerligen somna ganska snabbt om jag bäddade ner mig i sängen  men det får bli först om någon timme för annars lär jag väl vakna okristeligt tidigt?!


I morgon hade jag tänkt åkt till Sundsvall för att inhandla lite mat men det får nog bli längre fram i veckan eftersom jag kom på att sotaren ska komma till mig och sota i morgon mellan 10-13...möjligen att jag kanske åker efter det att han varit här men jag kan ju åka någon annan dag också...vi får se.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards