Alla inlägg den 9 februari 2013

Av AME - 9 februari 2013 19:47

och här sitter jag i soffan och hostar, glor på teven och är så där enormt sugen på en god mjukglass med saltlakrits strössel...för hur gott är inte det?!


MUUUUMS !!!


I dag har det varit en lite knasig dag...vaknade inte föränn klockan var halv 2 nämnligen.

Sov inte så mycket i  natt på grund utav en massa jobbiga myrkrypningar i benen, vilket ju troligen är biverkningar utav de nya tabletterna....somnade väl först där vid halv 5 tiden och sov till 7 tiden, var vaken i ungefär 1½ timme och somnade sedan om och sov till klockan var strax efter halv 2. Trodde inte mina ögon då jag kollade vad klockan var...och första tanken då jag såg vad den var blev "hur ska jag kunna sova i natt nu då".

Och jaaa....det återstår ju att se hur det kommer att gå!


Har känt mig halvhängig hela dagen i dag och låtit och gått an som en säckpipa med hål i bälgen. Piper och bluddrar och hostar segt och tungt. Önskar jag kunde få hosta upp det som sitter i bröstet på en men det vill sig liksom inte så jag får väl dras med den ytterligare ett tag till.


Skulle ha fått besök i dag men eftersom jag inte känner mig något pigg så fick jag avstyra det besöket...tyvärr.
Hade varit trevligt med lite besök och närhet framför allt men jag hade nog inte varken varit något trevligt sällskap och/eller så värst aktiv eller vad man ska säga. Hade nog bara velat kurat och myst i så fall och det är/var nog inte riktigt  vad som var tanken...så besöket sköts upp och jag får väl "suga på karamellen" tills det blir nya möjligheter till ett möte...nästa helg blir det nog inget heller för då har jag ju guldkornen hos mig så det kanske inte blir föränn om 2 veckor?!!?! :(


Vi kunde ju eventuellt ses i morgon men jag tror nog inte jag kommer vara så mycket piggare då motför i dag så det blir nog ingenting av med det...


Hade varit tänkt utgång också nu i kväll till grannbyn men det blir det heller inget av med...orkar som sagt inte.

Ska sätta mig och titta på melodifestivalen nu och sedan blir det nog tidig kväll och jag HOPPAS jag kommer kunna få sova och att jag kan få undslippa dessa jäkla myrkrypningar och kramper i natt för dom är verkligen ett helvete.


På måndag ska jag till affektiva är det tänkt så då ska jag ta upp detta med medicinen med min läkare...kommer nog dock få avvakta med denna medicin och dosering i minst 3-4 veckor eftersom det kan ta den tiden innan man märker av dess effekt och se om biverkningarna ger med sig men jag vill ändå upplysa honom om att jag känner av biverkningar redan nu på dag 3 och har så känt av sedan dag 1. Det är ju inte så vanligt att en biverkning känns av och/eller märks av vid första tabletten så jag lär vara extra känslig mot denna då antar jag?!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards