Alla inlägg den 12 februari 2013

Av AME - 12 februari 2013 21:32

sen senaste blogginlägget och vad har då hänt ?

Jaoo, inte så värst mycket om jag ska vara ärlig....


Har börjat få kramp och drag i musklerna bak i ryggslutet, sätesmusklerna och lårmusklerna...vette tusan vad det kan bero på men antingen beror de på medicinen (knappast troligt eftersom jag bara ätit den någon dag), eller så vätskebrist eller vitamin/mineralbrist.

Det gör alltså verkligen svinont när det kör i gång och i går hade jag det från det att jag klev upp tills en bra bit in på natten, kunde inte somna på grund av att det gjorde så ont...i dag har det varit skapligt men nu då jag la mig så känner jag att det börjar få en tendens till att börja krampa och dra och jag vill inte det!!!


Tänk er sendrag och ta det gånger 3 = AJ AJ AJ !!!


Avvaktar väl denna vecka ut och se om det ger med sig, vet att  jag är dålig och har varit dålig på att dricka så jag försöker vätska upp mig och se om det kan vara av den anledningen det blir så här. Har det inte gett med sig, eller blir värre så får jag ju kanske lov att ringa vårdcentralen...eller värre, jag törs inte ens tänka den tanken för värre än vad det är stundvis, kan det bli det?! 


Nåväl, i går kväll kom i alla fall guldkornen till mig så nu står det mammavecka i almanackan.

I dag har de haft studiedag på skolan och äldsta tösen har varit ute på en praktikdag. Hon har varit på en djurbutik här i grannbyn mellan 10-ca16 i dag...under tiden hon var där så åkte jag och yngsta tösen till Ånge och hälsade på en vän som jag inte träffat på rätt länge. Kaffade och surrade utav en stund.

Var in på erikshjälpen en sväng och köpte där några tröjor till yngsta tösen...hon har dragit i väg väldigt i storlekarna och mycket av hennes kläder har blivit för små så nu måste vi fylla på hennes garderob. I slutet av månaden blir det mer kläder till henne för nu då jag ska rensa ur det hon växt ur kommer det inte bli mycket kvar för henne....


Fettisdag har det ju varit i dag så vi har ju ätit bruna bönor, fläsk och korv i dag också gjorde vi semlor nu i kväll...så i natt lär det fisas i de båda rummen på övervåningen och här nere i mitt sovrum...men gott vare´!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards