Alla inlägg den 15 februari 2013

Av AME - 15 februari 2013 23:15

i natt som var eftersom benen krampade och drog så då klockan ringde i morse och det var dags att väcka äldsta tösen så var det hög zombievarning på mig kan jag lova! Ojojoj så trött jag var!


Yngsta tösen har ju ledigt från skolan på fredagar så hon fick sussa vidare och då äldsta tösen väl åkt till skolan så tog jag och kröp ner en stund och fick ungefär 1 timmes extra vila innan yngsta tösen slog upp sina blå...den timmen var välbehövlig kan jag säga!


Efter det att vi stökat undan frukosten så tog jag och slängde i hop 2 stycken sockerkakor.
"lillsyrrans" tös kom hit och har varit här i några timmar i dag och de har lekt så bra som alltid...det är knappt så man märker utav dom! Fick besök utav en god vän och hennes son en stund i dag också....trevligt :-) (tack för titten!!)....och sedan kom bästaste kusin L-L förbi en stund även hon och så kom "lillsyrran" och hämtade sin tös.....så i dag har både jag och huset levt upp kan jag säga....besök gör så oerhört mycket :-)


I morgon så får guldkornen åka till sin pappa för då vankas det utgång till grannbyn igen...

Har egentigen inte på något vis råd men har med hjälp utav pant och småpengar lyckats skrapa i hop till inträdet och mycket mer än så behöver man egentligen inte...får väl hoppas på att det kanske finns någon man kan snika åt sig en öl utav där på plats också får man väl dricka en öl eller 2 innan man åker dit.


Bästa kusin L-L ska med och sedan kommer denne H hit i från hälsingland och följer med ut även han = kul!
Var ju ett tag sedan vi träffades nu iom att det varits sjukt och hängigt här + att han också varit sjuk...men nu ser det ut som han kommer hit och vi kan ut tillsammans igen. Den vän som var hit förut i dag kommer att köra så allt är liksom klart och löst...så nu får vi hoppas att det blir så.


Det är ju så kul också att det blir utgång tillsammans md den person som kör...för kontakten har ju varit som den varit sista åren oss emellan men nu då vi återfått den så är det så kul att åter kunna umgås, sitta och surra, fika och göra saker :-) så om nu inte varken H eller bästaste kusin L-L ska med i morgon så åker då iaf jag med! 


I dag har mina tankar vid sidan av allt annat funnits hos en annan vän, det hände en sak nu till morgon i dennes omgivning så mina tankar har varit där stundvis men det verkar som om det gick bra i det som hände och jag bara önskar nu att denne fine vän får ha det lugnt runtomkring sig på ALLA tänkbara sätt nu framöver för det har varit rätt turbulent på olika vis för denne vän sista tiden. Hoppas också jag kommer få möjlighet att träffa denne vän vid något tillfälle snart igen och prata och bara vara...

Nu god natt!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards