Alla inlägg den 19 februari 2013

Av AME - 19 februari 2013 10:07

Alltså fy faan vad jag hatar allt vad depression och ångest/panikångest heter!


Sa väl bara KABONG i går kväll och sen har det rusat runt i mig hela natten och gör så fortfarande....

är så trött så ögonen går i kors på mig eftersom det inte ens blev en minuts sömn i natt men det ska inte bli någon sömn nu i dag heller så jag sitter och hinkar i mig kaffe för fulla muggar och försöker sysselsätta mig med att skriva lite också lyssnar jag på musik och eldar lite.

Ska INTE lägga mig och försöka sova i dag för då blir dygnsrythmen bara än mer rubbad så korpgluggarna ska hållas öppna hela dagen som sagt....också får jag hoppas att denna kaos lugnat ner sig till dess det är dags att lägga sig för natten och att jag kan sova då.


I dag blir nog en sån här dag då jag bara håller mig hemma och inomhus, skulle förvisso behöva åka och köpa diskmedel och mjölk men det kan jag nog göra i morgon också. Har diskat upp den disk som var och det lär inte bli mer disk än min kaffekopp under dagen så...


Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards