Direktlänk till inlägg 6 maj 2012

Ojsan...

Av AME - 6 maj 2012 23:17

satt just och kollade statisktiken på min blogg och från att ha legat på runt 250 så låg den just nu på 545, det gillas !

Var även in och kollade på hänvisningar för besökarna och det var ju rätt intressant. Inne på detect så visas närlokalationen på besökarna...ok jag vet att det inte alltid stämmer men det finns siter där man kan få närmare beskrivning, om man vill. Kul att se att en del surfar via mozilla, andra via opera. En del surfar via sin mobiltelefon (i dag via ericsson, samsung och lg) och andra via sin iphone.


Nu tänker inte jag sätta mig och spåra om någon trodde det för det finns det liksom ingen anledning till, MEN hänvisningssidan var lite "kul" och likaså min detect....hihi....


Jag bryr mig som sagt inte vilka ni är men ni som inte känner mig/har träffat mig skulle nog kanske tänka efter före om man säger så...det är en lång historia som började då jag var barn och jag tror knappast att ni vet om den...så ta reda på saker innan ni fördömer, det är fritt att fråga och jag är en öppen människa...annars skulle jag inte vara så pass öppen i min blogg heller. Det enda sätt ni som inte känner mig kan döma är utifrån det jag skriver...men läs då ALLT innan. Tror jag skrivit en del om min barndom, uppväxt och saker som påverkat och påverkar...läs vettja.


Ni får alla tycka och tänka vad ni vill men då får även jag ge svar på era kommentarer om jag anser ni har fel eller inte verkar veta/förstå något och är ni otrevliga mot mig så är jag det tillbaka...så som man behandlar andra vill man själv bli behandlad så börjar någon...okej...jag tar som sagt inte skit längre...men jag kanske skulle bli den där tysta grå musen igen som knappt säger pip...hur skulle det se ut?!

Njäe, jag är den jag är...det är det bästa för man kan inte vara någon annan tack och lov.

OCH jag har bett om ursäkt då jag haft eller gjort fel...för INGEN är felfri!


God natt med er alla...sov så gott på mjuka kudden!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AME - 7 juni 2017 16:10

tiden rusar iväg alldeles för fort och jag hinner inte riktigt med...vad skrev jag sist nu då? Jo, växthusbygge....det står klart nu och vi har börjat fylla det. I nuläget har vi 1 paprikaplanta, en gurkplanta, dill och 11 sorters olika tomater (ja...

Av AME - 22 maj 2017 15:02

Då var det dags för ännu en vecka då...veckan som varit sprang iväg i ett rasande tempo och helgen som var likaså.I helgen var det bara yngsta dottern som kom till oss eftersom den äldsta skulle hitta på något tillsammans med några kompisar... I lö...

Av AME - 19 maj 2017 10:05


I dag är det 1 vecka sedan ditt liv tog slut och saknaden river än i mitt bröst...mitt fyrfotabarn, min prins.Tårarna som fallit senaste veckan har varit många och än är de inte slut. Tittar ut genom fönstret till altanen och väntar på att du ska s...

Av AME - 16 maj 2017 13:25

I fredagsnatt gick det hål i mitt hjärta...Min prins, min heliga birma Emil finns inte längre kvar hos oss... Strax efter klockan 23 i fredagskväll så knackade det på dörren och min sambo gick och öppnade...tog ett bra tag innan han kom in och jag ...

Av AME - 9 maj 2017 15:05

så ringde min läkare och talade om att det fanns inga avvikelser i mitt blod så då kan en sak uteslutas i alla fall....TACK GODE GUD!!!   #provsvar #lättad #tacksam ...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards