Direktlänk till inlägg 8 maj 2012

Så var det snart onsdag...

Av AME - 8 maj 2012 23:51

Ja om 9 minuter så är det ju faktiskt onsdag för då slår klockan om till 00.00 och en ny dag ska då gry...


Har haft en rätt loj kväll för mig själv och det har faktiskt, hör och häpna, kännts rätt okej...funderat en del och kommit fram till ett par saker.


Dels så behöver jag "göra mig av med" allt som slukar energi på ett eller annat sätt, det funkar liksom inte för den energi jag har behöver jag så väl själv om jag ska kunna fungera och må bra så i morgon ska jag sätta mig ner och göra en lista över vad som slukar energi respektive ger energi...sedan vad som händer med den listan får vi se men jag MÅSTE göra något!


Jag behöver planera saker och ting lite bättre och få struktur över saker och ting...då man varit sjuk och det bara varit en massa skit som avlöst varandra eftersom så har det blivit vissa saker som glömts bort, slarvats till, strulat, inte blivit så som de skulle etc...planera alltså!


Hobby/intresse...jag skulle verkligen behöva skaffa mig en hobby eller liknande utav något slag. Jag skriver ju iofs mycket men det är liksom vardag för mig och ingen direkt hobby eller intresse utan något jag haft med mig sedan jag var liten eftersom jag då nästan aldrig pratade om saker och ting utan skrivandet blev mitt sätt att uttrycka mig och få ur  mig saker...men VAD skulle jag kunna tänkas börja med?! Mmmm, tål att fundera på!


Sommaren och semester med guldkornen...vad ska jag hitta på i år med dom? Jaa, jag skriver JAG i nuläget eftersom jag inte vet hur det blir med saker och ting...så semester är något att fundera över...vart vi ska åka och hur jag ska få i hop pengar till den...fast den biten löser sig, sedan behöver man ju inte dra i väg långt direkt utan göra saker relativt nära men att man ändå åker bort. (hmmm)


Ja det är väl lite vad jag funderat över nu i kväll...steg 1 blir i alla fall att göra en energi lista i morgon...nu är det i alla fall natti natt här hos mig.


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AME - 7 juni 2017 16:10

tiden rusar iväg alldeles för fort och jag hinner inte riktigt med...vad skrev jag sist nu då? Jo, växthusbygge....det står klart nu och vi har börjat fylla det. I nuläget har vi 1 paprikaplanta, en gurkplanta, dill och 11 sorters olika tomater (ja...

Av AME - 22 maj 2017 15:02

Då var det dags för ännu en vecka då...veckan som varit sprang iväg i ett rasande tempo och helgen som var likaså.I helgen var det bara yngsta dottern som kom till oss eftersom den äldsta skulle hitta på något tillsammans med några kompisar... I lö...

Av AME - 19 maj 2017 10:05


I dag är det 1 vecka sedan ditt liv tog slut och saknaden river än i mitt bröst...mitt fyrfotabarn, min prins.Tårarna som fallit senaste veckan har varit många och än är de inte slut. Tittar ut genom fönstret till altanen och väntar på att du ska s...

Av AME - 16 maj 2017 13:25

I fredagsnatt gick det hål i mitt hjärta...Min prins, min heliga birma Emil finns inte längre kvar hos oss... Strax efter klockan 23 i fredagskväll så knackade det på dörren och min sambo gick och öppnade...tog ett bra tag innan han kom in och jag ...

Av AME - 9 maj 2017 15:05

så ringde min läkare och talade om att det fanns inga avvikelser i mitt blod så då kan en sak uteslutas i alla fall....TACK GODE GUD!!!   #provsvar #lättad #tacksam ...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards