Direktlänk till inlägg 4 februari 2013

Måndag då igen...

Av AME - 4 februari 2013 11:06

I natt har jag sovit MEN har drömt så otroligt mycket konstiga och hemska och ledsamma saker så jag vaknade tidgit...04.45 slog jag upp ögonen och det tack vare en dröm som fick mig gråta.


Kunde inte somna om sedan utan låg vaken och kvar i sängen till dess klockan ringde 20 över 6...detta uppvaknande gav mig ju så klart en djävulsk migrän så då barnen åkt i väg till skolan intogs medicin och jag kröp ner under täcket en stund i hopp om att den skulle ge med sig...jo pyttsan!


Möjligen att den gått mer mot "vanlig huvudvärk" nu men det känns fasen inte bra...känner mig lite halvhängig också, skulle väl bara fattas att jag går och blir sjuk nu igen! Hostar och kliar i näsan...det bådar ju inte gott precis :(
Så man får väl se vart det bär i väg...känner mig varm också men tänker INTE kolla någon temp.


I dag kommer barnen tillbaka till mig en stund efter skolan för att packa i hop sina saker och sedan hämtas de utav sin pappa här på eftermiddagen så nu är det en vecka som Anna-Maria som gäller. Tro vad den veckan har att erbjuda...hoppas kunna få/göra den fylld utav olika positiviteter som gör att jag fylls upp med energi för det känns det som om det behövs nu.


Att omges och umgås med mina vänner är ju något som fyller på med energi så det ska jag nog se till att försöka göra...hoppas kunna hälsa på många också går jag ju och hoppas på att själv få besök kanske.

Ett par av mina vänner har i helgen fått 6 stycken små valpar så dit hoppas jag ju kunna få komma...dock brukar de vilja att mamman får vara i fred med sina valpar första tiden men jag ska nog försöka ta mig dit och hälsa på ändå oavsett om jag får snosa på valparna eller inte för det var länge sedan jag träffade mina vänner, för länge sedan!


Nu slänga in en tvätt och sen invänta barnen som kommer en stund...till dess tror jag att jag tippar omkull mig på soffan faktiskt. Huvudvärken är banne mig INTE kul :-(

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AME - 7 juni 2017 16:10

tiden rusar iväg alldeles för fort och jag hinner inte riktigt med...vad skrev jag sist nu då? Jo, växthusbygge....det står klart nu och vi har börjat fylla det. I nuläget har vi 1 paprikaplanta, en gurkplanta, dill och 11 sorters olika tomater (ja...

Av AME - 22 maj 2017 15:02

Då var det dags för ännu en vecka då...veckan som varit sprang iväg i ett rasande tempo och helgen som var likaså.I helgen var det bara yngsta dottern som kom till oss eftersom den äldsta skulle hitta på något tillsammans med några kompisar... I lö...

Av AME - 19 maj 2017 10:05


I dag är det 1 vecka sedan ditt liv tog slut och saknaden river än i mitt bröst...mitt fyrfotabarn, min prins.Tårarna som fallit senaste veckan har varit många och än är de inte slut. Tittar ut genom fönstret till altanen och väntar på att du ska s...

Av AME - 16 maj 2017 13:25

I fredagsnatt gick det hål i mitt hjärta...Min prins, min heliga birma Emil finns inte längre kvar hos oss... Strax efter klockan 23 i fredagskväll så knackade det på dörren och min sambo gick och öppnade...tog ett bra tag innan han kom in och jag ...

Av AME - 9 maj 2017 15:05

så ringde min läkare och talade om att det fanns inga avvikelser i mitt blod så då kan en sak uteslutas i alla fall....TACK GODE GUD!!!   #provsvar #lättad #tacksam ...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards