Direktlänk till inlägg 4 februari 2013

Klåda vid feber?

Av AME - 4 februari 2013 20:28

Låg ju sjuk för 2 veckor sedan och upptäckte att jag fick klåda i och på händerna och fötterna då jag fick feber och det har jag märkt av i dag också...det är en sån klåda så jag nästan blir VANSINNIG!!!

Det kan inte ha att göra med att jag äter alvedon i alla fall eftersom jag hade klådan redan innan jag tog någon sådan...otroligt irriterande i alla fall!


Har i alla fall varit på föräldrarmöte för äldsta tösen nu i kväll och det var ett bra möte med mycket bra information kring hur och vad de arbetar med...sedan blev vi informerade kring detta med klassresan och den är ju något barnen ser fram emot och han som håller i resan har fixat detta otroligt bra.

De kommer att åka söndagen efter skolasvlutningen med buss ner till Stockholm för att åka till Helsingfors och där ska de gå på sealife som är ett stort akvarium med massor utav olika fisar och vattendjur...jag, barnens pappa ochbarnen var dit 2008 och det var kul men jag tror nog det uppskattas mer nu då äldsta tösen är större. De sover 2 nätter på båten och då de anländer till Stockholm igen så har de en heldag på gröna lund och ur klasskassan kommer de att få en rätt stor fickpeng också så det kommer att bli hur bra som helst. Med på resan kommer 4 st pappor att följa med och bussen ner + kostnader för bensin har de blivit sponsrade med...TOPPEN! Lite synd kan jag dock tycka att man inte blev tillfrågad om man ville följa med men det blir bra detta :)


Sitter och tittar på "familjen annorlunda" nu och nog för att jag älskar barn och GÄRNA skulle vilja få vara med om miraklet att bära och föda 1 barn till så skulle jag nog aldrig palla med 9-10 barn. Kan tycka både det ena och det andra kring dessa storfamiljer men jag väljer att inget säga...det är ju en rikedom, men...


Känns som om det kommer bli en rätt tidig kväll nu i kväll, ska ta mig en kopp hett the nu och någon smörgås, blev sugen på rostat...inte bra för mig att äta vitt bröd förvisso men det är ju så gott, och får jag ont så får jag väl skylla mig själv! Efter den koppen blir det nog alvedon och andra medikamenter och sedan kryper jag nog ner under täcket och spelar lite wordfeud, ruzzle och annat innan jag försöker slå igen mina blå ögon...och sedan hoppas jag få sova och vakna utan huvudvärk, feber, hosta och snorande!


G-natt <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AME - 7 juni 2017 16:10

tiden rusar iväg alldeles för fort och jag hinner inte riktigt med...vad skrev jag sist nu då? Jo, växthusbygge....det står klart nu och vi har börjat fylla det. I nuläget har vi 1 paprikaplanta, en gurkplanta, dill och 11 sorters olika tomater (ja...

Av AME - 22 maj 2017 15:02

Då var det dags för ännu en vecka då...veckan som varit sprang iväg i ett rasande tempo och helgen som var likaså.I helgen var det bara yngsta dottern som kom till oss eftersom den äldsta skulle hitta på något tillsammans med några kompisar... I lö...

Av AME - 19 maj 2017 10:05


I dag är det 1 vecka sedan ditt liv tog slut och saknaden river än i mitt bröst...mitt fyrfotabarn, min prins.Tårarna som fallit senaste veckan har varit många och än är de inte slut. Tittar ut genom fönstret till altanen och väntar på att du ska s...

Av AME - 16 maj 2017 13:25

I fredagsnatt gick det hål i mitt hjärta...Min prins, min heliga birma Emil finns inte längre kvar hos oss... Strax efter klockan 23 i fredagskväll så knackade det på dörren och min sambo gick och öppnade...tog ett bra tag innan han kom in och jag ...

Av AME - 9 maj 2017 15:05

så ringde min läkare och talade om att det fanns inga avvikelser i mitt blod så då kan en sak uteslutas i alla fall....TACK GODE GUD!!!   #provsvar #lättad #tacksam ...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards