Alla inlägg den 1 december 2011

Av AME - 1 december 2011 22:44

Jag vad säger man att det är då klockan är kvart i 11? Är det kväll eller är det natt?

Nåja, hursomhelst så är det i alla fall torsdag i 1 timme och en kvart till...


Sömnen har fortsatt att strula sedan senaste inlägget...fattar inte att det ska vara så jävla svårt att slå igen ögonen och SOVA. Visst, jag somna...men så vaknar jag efter bara en liten stund och det är SÅÅÅ enerverande!!!

Men jag antar det beror på allt som är just nu...och givetvis på det som varit.


Slutade ju med mina mediciner på eget bevåg för flertalet veckor sedan och det kan ju bero på det också...medecinerna jag har ätit är ju inga man ska tvärsluta med men det är på tiden att komma på att det var ganska dumt NU?! Funderar på att börja igen men då kanske det krävs en inläggning någon dag för att få dem insatta på ett bra sätt så att jag inte  bara börjar som det var då jag slutade.


Jag känner ju i kroppen att det var jävligt dumt gjort....tar inte ens de vitamintabletter etc jag behöver pga min gbp operation...resultatet av att jag slutat är huvudvärk, hjärtklappning i tid och otid, svettningar, frossa, yrsel, ångest...och sömnproblemen hör säkert också till där.


Tror jag ska ringa till sundsvall och rådgöra med dom hur jag ska göra...men jag antar de kommer föreslå en inläggning under någon dag...och i så fall får det bli så...innan det gamla börjar spöka på allvar inom och hos mig.


I helgen kommer inte mina älskade guldkorn vara hos mig för de ska åka till Stockholm...saknar dem redan och i kväll då jag pussade deras pannor och sa "mamma älskar dig" till var och en så brast det i mammahjärtat. Saknar ju även den biten.......Stockholm.....min svärmor (fd) som var som en nära vän...mina svärfar (fd) och min svåger (fd)...det är också en del i allt detta som gör så jävla ont!!!!


Rannsakade mig själv här i kväll om saker och ting och....jaaa, jag saknar....och gick det att spola tillbaka tiden skulle jag göra det direkt!!! Tillbaka till då jag LEVDE...nu ÄR jag mest bara...


Jag HOPPAS...jag ÖNSKAR...jag BER...varje dag, varje kväll...att bli en HEL människa igen...inte den trasiga Anna-Maria som jag faktiskt är...







Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards