Alla inlägg den 8 december 2011

Av AME - 8 december 2011 21:22

När klockan var närmare halv 11 höll jag snudd på få panik runt detta med sömnen.
Ringde och rådgjorde än en gång med jouren/POA och beslutade mig för att åka ner...för att få SOVA!!!


Så sagt och gjort så satte jag mig i bilen och körde ner, när jag kom till Matfors började det snöa och väl framme i sundsvall vräkte det ner stora snoflingor så man knappt såg någonting framför sig på vägen.


Träffade läkare det första jag gjorde då jag kom ner. Diskuterade kring detta med situationen och med min medicinering. Fick påbörja användandet utav seroquelen direkt också fick jag en sömntablett att sova på...och sov, det gjorde jag. Nästan 7 timmar blev det nog...tvärslocknade!!!


Fick prata med läkare igen i dag och fick klart med medicinstart. Ska nu bara ta kontakt med fränsta vårdcentral och Ånge vårdcentral för att prata om överflytt utav mina mediciner...för inte sätter jag mig och åker 8 mil för att hämta min medicin varannan vecka. Så det är ju alltså något jag måste fixa upp själv...


Åkte hem från stan vid 3 tiden och det var så skönt att komma hem...tröttheten höll fast mig så efter att ha ätit middag la jag mig på soffan för att vila en liten stund innan jag började plocka undan här hemma....EHR....jaa åsså vaknade jag nu för en stund sedan! Sovit runt 3 timmar med andra ord...antar jag behövde det.

Ska snart gå och lägga mig för natten tänkte jag...och SOVA !!!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards